סקר של חברת מאסטרקארד ישראל: שיעורם של אלו המתכננים חופשה בחו"ל יורד בהתאמה עם הירידה בהכנסה - 48% מקרב בעלי הכנסה מעל הממוצע לעומת 21% מקרב בעלי הכנסה מתחת לממוצע
בראש הרשימה ממשיך להוביל אתר גוגל עם שיעור חשיפה של 90.9%, אחריו פייסבוק עם 71.2%, ובמקום השלישי ממשיך להחזיק אתר יו-טיוב עם 68.1%
יו-טיוב חזר למקום השלישי עם 67.9%, ו-וואלה חזר למקום הרביעי עם 60.2% ■ אתר ynet רשם את שיעור החשיפה הנמוך ביותר מאז אוקטובר 2010 - 56%
את שני המקומות הראשונים ממשיכים לתפוס מנוע החיפוש של גוגל עם שיעור חשיפה של 93% (הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011) ופייסבוק עם 74.3%
עפ"י נתוני הסקר לחודש פברואר, התוכנית הנצפית ביותר באינטרנט היא "האח הגדול" ■ לאחר שבינואר רשמה ירידה, פייסבוק חוזרת למקום השני בדירוג האתרים
כך עולה מסקר שערכה מאסטרקארד ■ 50% מבעלי הטלפונים הניידים יהיו מעוניינים להשתמש במכשיר הסלולר שלהם לצורך ביצוע פעולות פיננסיות שונות
עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, 44% מהגולשים בישראל צופים בתוכניות טלוויזיה בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט ■ גוגל, פייסבוק ויו-טיוב רשמו ירידה בשיעורי החשיפה
עפ"י סקר TIM לחודש אוגוסט, אתר וואלה, הממוקם במקום הרביעי, רשם ירידה קלה ל-65.5% ■ אתר ynet, הנמצא מאחוריו, רשם עלייה מ-57.1% ל-59.5%
בדירוג האתרים ירדה מעט החשיפה של פייסבוק, אך הוא שומר על המקום השני אחרי גוגל
כך מגלה סקר "אינדקס מסטרקארד" השנתי ■ עם זאת, מהסקר עולה כי רוב מחזיקי כרטיסי האשראי עדיין מהססים לבצע קניות באינטרנט באמצעות הטלפון החכם
לוואלה יש 67.2% החודש, לעומת 62.4% בינואר; YouTube ירד ל-65.2% ■ TNS החלה לפרסם גם נתוני חשיפה יומיים ושבועיים, בהם מתחזקים אתרי החדשות ע"ח אתרי קניות וחיפוש
לפי סקר TIM לינואר, הפער בין פייסבוק ל-YouTube בגלישה מישראל עומד על 1.6%; לפי גוגל טרנדס, הכניסות לפייסבוק כפולות ■ מה זה אומר על אמינות המדידה? ■ וגם: ב-TIM מתעקשים כי אתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת נחלש דווקא בעיצומו של פסטיבל "האח הגדול"
כך טוענת רוזי הוקינס, בכירה ב-TNS ■ אילן רם, מנהל פיתוח TNS טלסקר: "לישראלים יש פתיחות לתקשר עם מותגים. הבעיה היא באופן ההתקשרות של המותגים בזירה הדיגיטלית"
בתפוז מוחים נגד אי-הכללת קבוצת תפוז אנשים בסקר TIM האחרון ■ הערכות: נתונים מלאים של מדידת הרייטינג החדשה באינטרנט יתקבלו בעוד 3 חודשים
סקר TIM: "גלובס" תופס את הבכורה לאחר זינוק של 26% בגלישה מהבית וזינוק של 56% בגלישה ממקומות העבודה ■ שלישיית הצמרת נותרה ללא שינוי: גוגל, פייסבוק ו-וואלה
כך עולה מסקר שנערך בישראל עבור מסטרקארד העולמית ע"י TNS טלסקר ■ 72% ציינו כי הם מעדיפים את השימוש בכרטיס אשראי כצורת תשלום על מוצרים ושירותים