TNS טלסקר

כתבות אחרונות

 

שליש מהישראלים מתכננים לצאת הקיץ לחופשה בחו"ל

סקר של חברת מאסטרקארד ישראל: שיעורם של אלו המתכננים חופשה בחו"ל יורד בהתאמה עם הירידה בהכנסה - 48% מקרב בעלי הכנסה מעל הממוצע לעומת 21% מקרב בעלי הכנסה מתחת לממוצע

ספיר פרץ 08.07.2012

סקר TIM לחודש מאי: תפוז, נענע10 וזאפ מזנקים

בראש הרשימה ממשיך להוביל אתר גוגל עם שיעור חשיפה של 90.9%, אחריו פייסבוק עם 71.2%, ובמקום השלישי ממשיך להחזיק אתר יו-טיוב עם 68.1%

‎‎רועי גולדנברג‏ 13.06.2012

סקר TIM: "ארץ נהדרת" מובילה את הצפייה באינטרנט

יו-טיוב חזר למקום השלישי עם 67.9%, ו-וואלה חזר למקום הרביעי עם 60.2% ■ אתר ynet רשם את שיעור החשיפה הנמוך ביותר מאז אוקטובר 2010 - 56%

רועי גולדנברג‏ 16.05.2012

TIM: וואלה עוקף את יו-טיוב - האתר השלישי הנצפה בישראל

את שני המקומות הראשונים ממשיכים לתפוס מנוע החיפוש של גוגל עם שיעור חשיפה של 93% (הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011) ופייסבוק עם 74.3%

רועי גולדנברג 04.04.2012

סקר TIM: מחצית מהגולשים צופים בתוכניות טלוויזיה באינטרנט

‎‎עפ"י נתוני הסקר לחודש פברואר, התוכנית הנצפית ביותר באינטרנט היא "האח הגדול" ■ לאחר שבינואר רשמה ירידה, פייסבוק חוזרת למקום השני בדירוג האתרים‏

‎‎רועי גולדנברג‏ 14.03.2012

99.8% מהישראלים מחזיקים טלפון נייד, מחציתם בעלי סמארטפונים

כך עולה מסקר שערכה מאסטרקארד ■ 50% מבעלי הטלפונים הניידים יהיו מעוניינים להשתמש במכשיר הסלולר שלהם לצורך ביצוע פעולות פיננסיות שונות

אפרת אהרוני 20.02.2012

סקר TIM: עלייה של 19.6% בשיעור החשיפה של "גלובס" בספטמבר

עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, 44% מהגולשים בישראל צופים בתוכניות טלוויזיה בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט ■ גוגל, פייסבוק ויו-טיוב רשמו ירידה בשיעורי החשיפה

רועי גולדנברג 10.10.2011

סקר TIM: גוגל ופייסבוק שוברות שיאים בשיעורי החשיפה

עפ"י סקר TIM לחודש אוגוסט, אתר וואלה, הממוקם במקום הרביעי, רשם ירידה קלה ל-65.5% ■ אתר ynet, הנמצא מאחוריו, רשם עלייה מ-57.1% ל-59.5%

רועי גולדנברג 13.09.2011

סקר TIM: מחצית מהגולשים מקבלים דיוור אלקטרוני מאתרי דילים

‎בדירוג האתרים ירדה מעט החשיפה של פייסבוק, אך הוא שומר על המקום השני אחרי גוגל

נועה פרג 12.04.2011

רוב מחזיקי כרטיסי האשראי משתמשים בהם לקניות באינטרנט

כך מגלה סקר "אינדקס מסטרקארד" השנתי ■ עם זאת, מהסקר עולה כי רוב מחזיקי כרטיסי האשראי עדיין מהססים לבצע קניות באינטרנט באמצעות הטלפון החכם

אפרת אהרוני 21.03.2011

בציפייה לנתוני גמיוז: סקר TIM - וואלה עקף את YouTube

לוואלה יש 67.2% החודש, לעומת 62.4% בינואר; YouTube ירד ל-65.2% ■ TNS החלה לפרסם גם נתוני חשיפה יומיים ושבועיים, בהם מתחזקים אתרי החדשות ע"ח אתרי קניות וחיפוש

דורון אביגד 15.03.2011

מחכים לגמיוז: פערים עצומים בין סקר TIM לגוגל טרנדס

לפי סקר TIM לינואר, הפער בין פייסבוק ל-YouTube בגלישה מישראל עומד על 1.6%; לפי גוגל טרנדס, הכניסות לפייסבוק כפולות ■ מה זה אומר על אמינות המדידה? ■ וגם: ב-TIM מתעקשים כי אתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת נחלש דווקא בעיצומו של פסטיבל "האח הגדול"

שירות גלובס 15.02.2011

"רוב המותגים עדיין לא מבינים לגמרי את המדיה החברתית"

כך טוענת רוזי הוקינס, בכירה ב-TNS ■ אילן רם, מנהל פיתוח ‏TNS‏ טלסקר: "לישראלים יש פתיחות לתקשר עם מותגים. הבעיה היא באופן ההתקשרות של המותגים בזירה הדיגיטלית"‏

‎‎נועה פרג‏ 07.02.2011

תפוז נגד סקר TIM: "יש אתרים שפשוט לא נמדדים בו"

בתפוז מוחים נגד אי-הכללת קבוצת תפוז אנשים בסקר TIM האחרון ■ הערכות: נתונים מלאים של מדידת הרייטינג החדשה באינטרנט יתקבלו בעוד 3 חודשים

נועה פרג 23.01.2011

"גלובס" מוביל את האתרים הכלכליים בגלישה מהבית והעבודה

סקר TIM: "גלובס" תופס את הבכורה לאחר זינוק של 26% בגלישה מהבית וזינוק של 56% בגלישה ממקומות העבודה ■ שלישיית הצמרת נותרה ללא שינוי: גוגל, פייסבוק ו-וואלה

נועה פרג 15.11.2010

סקר: 63% מהישראלים מחזיקים ביותר מכרטיס אשראי אחד

כך עולה מסקר שנערך בישראל עבור מסטרקארד העולמית ע"י TNS טלסקר ■ 72% ציינו כי הם מעדיפים את השימוש בכרטיס אשראי כצורת תשלום על מוצרים ושירותים

שירות גלובס 29.07.2010

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2