זניט מדיה זכתה במרכז לייעוץ שיווקי עבור הטוטו

‎‎תפקח על יישום ההסכם המתגבש בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל‏

‎‎חברת המדיה זניט מדיה מקבוצת באומן-בר-ריבנאי זכתה במכרז על ייעוץ שיווקי שערך הטוטו - כך נודע ל"גלובס". במכרז התמודדה גם קבוצת פרומרקט.

‏מדובר בטריטוריה שאיננה מובנת מאליה עבור חברה כמו זניט, שעיקר עיסוקה הוא בתחום המדיה. עם זאת, זניט העולמית עוסקת לא מעט בניתוח אירועים שונים בתחום הספורט, ונראה כי הרוח הגבית של זניט העולמית לצד הצעה מסחרית אטרקטיבית סייעו לחברה לגבור על פרומרקט, שחברה לצורך המכרז לחברה בינלאומית המתמחה בתחום אירועי הספורט.

‏‏כפי שנחשף אתמול (ב') ב"גלובס", ההתאחדות לכדורגל והטוטו מנהלים בימים אלה משא-ומתן על חידוש הסכם השיווק ביניהם ל-3 העונות הבאות. אם התאחדות הכדורגל תעמוד בכל תנאי ההסכם, כפי שדורש הטוטו, יוכל אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות, להעמיד סכום יוצא דופן של כ-240 מיליון שקל לקבוצות ליגת העל והלאומית.

מצד שני, ההסכם מחולק לסעיפים שעבור כל אחד מהם יקזז הטוטו כספים במקרה שהקבוצות או ההתאחדות לא יצליחו לעמוד בסטנדרטים הנדרשים. למעשה, זניט מדיה תהיה אחראית לקביעת הסטנדרטים ומרכיבי הבונוסים ותבצע מעקב שבועי האם ההתאחדות והקבוצות עומדים בכל סעיפי ההסכם.

‏הקריטריונים שכבר נקבעו על-ידי הטוטו יתנו דגש על הנראות של הליגה, עם התמקדות בחוויית הצפייה בטלוויזיה ומיתוג האצטדיונים. לדוגמה, ייקבע מפרט שיכלול את מספר המצלמות שיצלמו כל משחק, את הדקות המלאות שחייב להכיל טקס הפתיחה שבו יוצג המנון הליגה ("ליגת ווינר") וכו', כאשר כל חריגה מהסטנדרט תבוא לידי ביטוי בהפחתת הסכום שתקבל ההתאחדות.