חניון גבעון יוצא לדרך: 1,000 מקומות חניה חדשים בלב ת"א

חניון גבעון והכיכר שתיבנה בין הרחובות הארבעה, קרליבך, החשמונאים וארניה, יוקמו ויתופעלו על ידי חברת חניוני ת"א במשך 23 שנה ■ עלות ההקמה מוערכת ב-144 מיליון שקל

חברת "חניוני תל אביב" מדווחת היום (א') על קבלת "אור ירוק" מעיריית ת"א להוציא לדרך את פרויקט "חניון גבעון". החברה, בבעלות גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי, ורבוע כחול נדל"ן, התקשרה עם עיריית תל אביב בהסכם להקמה, הפעלה ומסירה (B.O.T) של "חניון גבעון" בתל אביב; בתחילת נובמבר יסוכמו עם העירייה תנאי השימוש ותחילת העבודות בשטח.

במסגרת הפרויקט יתווספו כ-1,000 מקומות חניה חדשים בלב ת"א. החברה התקשרה עם קבלן שחויב לסיים את העבודות תוך כ-30 חודשים מתחילת העבודה. חניון גבעון והכיכר שתיבנה בין הרחובות הארבעה, קרליבך, החשמונאים וארניה, יוקמו ויתופעלו על ידי היזמים במשך 23 שנה. עלות ההקמה מוערכת ב-144 מיליון שקל.

זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, אמר היום כי חשיבות הקמת החניון מקבלת משנה תוקף בשל מיקומו בין מתחם השוק הסיטונאי לבין מתחם דרום הקריה: "רבוע כחול נדל"ן וגינדי השקעות מסתכלים על פרויקט זה, כחלק מראייה כוללת של פיתוח מחדש של לב העיר. להבנתנו במסגרת הפיתוח של הפרויקט המשמעותי - 'גינדי ת"א' - יש הכרח בקידום פרויקט חניון גבעון ולכן, אנו מברכים על ההחלטה להתחיל בביצועו. כפי שהודענו, להערכת החברה, עבודות ההקמה יחלו בסמוך למסירת הרשות לשימוש בקרקע, במהלך חודש נובמבר".