בזק בינלאומי - המותג הכי המושקע השבוע עם 1.8 מיליון ש'

התוכי וה-POWER NGN של בזק בינלאומי בראש רשימת 5 המותגים המושקעים בפרסום ■ מדובר בסיומה של פריסת הכבל התת מימי מישראל לאירופה שיהווה אלטרנטיבה לכבל היחיד הקיים היום

ספקיות שירותי האינטרנט בולטות לאחרונה בפרסום. בשבוע שעבר הייתה זו 012 סמייל עם מבצע הכפלת המהירות ללקוחות חדשים. המבצע והפרזנטור איל קיציס אינם חדשים, אולם ייחודה של הפרסומת הוא שהיא הקמפיין המשמעותי הראשון שהחברה מעלה באמצעות משרד הפרסום החדש שלה: גליקמן-נטלר-סמסונוב. טבילת האש עברה בהצלחה: הפרסומת משעשעת ומעבירה את המסר היטב.

השבוע מורידה 012 סמייל ווליום, ומחליפה אותה בטבלה בזק בינלאומי עם רשת ה-POWER NGN. מדובר בסיומה של פריסת הכבל התת מימי מישראל לאירופה שיהווה אלטרנטיבה לכבל היחיד הקיים היום. הרשת החדשה אמורה לאפשר חווית גלישה טובה, אבל הבשורה האמיתית במהלך הפרסומי הוא שלראשונה מצליחה חברת ISP לבדל את עצמה באופן רציני ביחס למתחרות, וזאת על-ידי פריסת תשתית עצמאית. משרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי, המטפל גם בחברת האם בזק.

אורנג' מעלה לאוויר השבוע את orange clear, מסלולים שקופים וברורים במחירים קבועים. יש לומר שאורנג' הוא המותג הסלולרי עם ההשקעה הגדולה ביותר בפרסום השנה. משרד הפרסום של הענק הכתום הוא ברוקנר-נטע-יער המחזיר את הלוק הבינלאומי לפרסומות, ועוזר ללקוח להתמודד עם הטענות נגדו ונגד שאר חברות הסלולר בדבר העמימות בחישוב החשבונית.

yes מפיצה השבוע ללקוחותיה את בשורת הסטרימר, שהינה צעד נוסף בחיבור בין המחשב והאינטרנט ובין הטלוויזיה הביתית. השירות מוצע במסגרת קמפיין מושקע בכיכובו של אקי אבני באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, ובאופן פרדוקסלי, yes, הנלחמת בשגרה נגד מורידי תכנים לא חוקיים, מעודדת למטרותיה שלה את מכשיר הסטרימר (מזרים מדיה) שהפך לאחרונה לסמל של תרבות זו.

המזרחי-טפחות יורד אל המקום החמישי השבוע, לאחר שכיכב בפסגת הטבלה בשבועות הקודמים. קמפיין הבנקאות ההיברידית המוצלח של המזרחי-טפחות באמצעות ראובני-פרידן, יגרור מן הסתם תגובה פרסומית של לאומי או פועלים, מה שאומר שהבנק לא ימשיך לפרסם "בדד" בקטגוריה עוד לאורך זמן.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום

המותגים המושקעים 17 דצמבר
 המותגים המושקעים 17 דצמבר