אייס פונה לציבור בבקשה לפרסם הצעות לרכישתה

במסגרת הקפאת ההליכים ולאחר שקיבלה הלוואה של כ-20 מיליון שקל מבעליה, מפרסמת הרשת הצעות לרכישת מניות ופעילות אייס אוטו דיפו ואייס רשתות שיווק

במסגרת הקפאת ההליכים בה היא נמצאת, מפרסמת היום (א') רשת אייס (ACE) הצעה לציבור לרכישת מניות החברות או פעילתה ונכסיה. ההצעה תקפה לרשת אייס אוטו דיפו ואייס רשתות שיווק - מוצרי צריכה בע"מ.

הרשת נכנסה להקפאת הליכים שהוארכה בשבוע שעבר בכחודשיים נוספים, עד 29 במארס. זאת, בהתאם להחלטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, ולאחר שנודע כי גאון אחזקות ושלמה זבידה יעמידו לרשת הלוואה של 20 מיליון שקל באופן מיידי, כדי למנוע את קריסתה.

רשת ה"עשה זאת בעצמך" של גאון וזבידה חייבת לנושיה כ-450 מיליון שקל, מהם 83 מיליון שקל למחזיקי האג"ח (הנסחרות בתשואה של 227%).

את החודשים ינואר-ספטמבר 2011 סיימה אייס בהפסד של 40 מיליון שקל, ויש לה גירעון של 18.3 מיליון שקל בהון. לאור מצבה, התחייבו גאון וזבידה להעניק לה הלוואת בעלים של כ-20 מיליון שקל עד סוף החודש הנוכחי, אך זו טרם הועמדה למועד הקפאת ההליכים.

בעלי השליטה באייס צפויים להעביר הבוקר לחשבון הנאמן הלוואה בסך 10 מיליון שקל, שתשמש למימון המשך פעילותה של הרשת.

בא-כוחם של בעלי השליטה אמר הבוקר: "הוכח כי בעלי השליטה היו נכונים לאורך כל הדרך להזרים לרשת אייס הלוואה נוספת בסך 20 מיליון שקל כפי שסוכם בנובמבר, בכפוף לתוכנית התייעלות ותזרים שהוצגו על-ידי ההנהלה החדשה באותה עת לבנקים, לבעלי האג"ח ולבעלי השליטה".

לדבריו, "למרות הטענות שהושמעו בנושא בימים האחרונים, בעלי השליטה לא חזרו בהם מהסכמתם זו בשום שלב ודרשו כי ההזרמה תתבצע על בסיס תוכנית הבראה מוסכמת, וזאת לאחר שהתברר כי טרם ההקפאה, הנהלת הרשת טעתה בניתוח תזרים הרשת, והדברים נאמרו גם מפורשות על-ידי הנאמן, עו"ד פלמר, בדיון שנערך".