האם תקציב הפרסום של פוקס בדרך לגיתם?

שני הצדדים מנהלים מגעים בימים האחרונים, אך אין עדיין חוזה חתום ביניהם‏‏ ■ ‏תקציב הפרסום של פוקס טופל ב-15 השנים האחרונות בזרמון-גולדמן

‎‎אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תקציב הפרסום של רשת האופנה פוקס צפוי לעבור למשרד הפרסום גיתם. בין גיתם לבין קבוצת פוקס מתנהלים בימים האחרונים שיחות בנושא, אך טרם נחתם חוזה בין הצדדים.

הידיעה על הפרידה בין פוקס ומשרד הפרסום זרמון-גולדמן, שפורסמה ב"גלובס", עוררה הדים רבים בתעשייה, ולא מעט משרדי פרסום פנו להראל ויזל, בעלי הקבוצה, במטרה לנסות לקבל לידיהם את התקציב. ויזל השיב כמעט לכל הפונים כי הנושא יטופל לאחר השקת רשת אמריקן איגל בישראל.

‏עם זאת, חלק מהבכירים בענף הפרסום קיבלו מסרים מקבוצת פוקס כי לקבוצה יש משרד שמיועד לטפל בתקציב.

‏כאמור, מדובר על חוזה לא חתום, וייתכן כי בסופו של דבר הלחצים המופעלים על ויזל ישאו פרי, והוא יבחן שוב את נושא ההתקשרות עם גיתם.

‏תקציב הפרסום של פוקס טופל ב-15 השנים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן, ולמרות שמדובר בתקציב שעבר תנודות רבות מבחינת היקף התקציב, הוא נחשב ליוקרתי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2009 עמד התקציב על 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון. תקציב זה גדל משמעותית ב-2010 ועמד על 8 מיליון דולר. בשנת 2011 הצטמק התקציב בכ-80% ועמד על 1.8 מיליון דולר בלבד.

‏‏בפוקס ובגיתם הכחישו את הידיעה.