מחקר: הצרכן האמריקני זקוק להכנסות של 150 אלף ד'

מחקר חדש שבצעה חברת WSL הראה כי לפחות 52% מהאמריקנים מאמינים כי אין להם מספיק משאבים כדי שיוכלו להרשות לעצמם את הצרכים הבסיסיים

למרות העלייה במדד אמון הצרכנים ובמכירות הקמעונאיות בחודשים האחרונים, מחקר חדש שבצעה חברת WSL הראה כי מוקדם מדי לחגוג שכן הצרכן האמריקני הממוצע עדיין מרגיש חוסר ביטחון בכל הנוגע לצרכים הבסיסיים שלהם.

"קמעונאים רבים וודאי אומרים לעצמם שהקונים אוהבים את כל מה שהם מוכרים, אך המציאות היא קצת שונה, וכ-52% מהאמריקנים מאמינים כי אין להם מספיק משאבים כדי שיוכלו להרשות לעצמם את הדברים הבסיסיים", אומר קנדייס קורלט, מנכ"ל WSL.

תוצאות המחקר מוכיחות כי גם קבוצות הצרכנים עם הכנסות גבוהות מרגישות לחץ כלכלי הגורם לרכוש פחות מוצרים. המחקר מציין שלושה קבוצות מרכזיות של צרכנים אמריקנים המרגישים "תעוקה כלכלית". האחת היא עם הכנסות שבין 100 ל-150 אלף דולר, השנייה היא קבוצת הגילאים שבין 18 ל-34 והשלישית היא נשים.

המחקר הראה גם כי השכר השנתי הממוצע הראוי, שבאמצעותו הצרכן האמריקני יוכל לרכוש לעצמו את הצרכים הבסיסיים (למשל, מזון והלבשה) ואף לחסוך מעט, הוא 150 אלף דולר.

לגבי קבוצת המחקר השנייה, המתייחסת לקבוצת הגיל של 18-34, נמצא כי הם מצויים במאבק מעמדי שגורם להם להרגיש במצוקה פיננסית תמידית, חרף שלא כך הוא הדבר.

כ-75% מהנשים, קבוצת האוכלוסיה השלישית שהשתתפה במחקר, טענו, (באופן מפתיע) כי חשוב להן להשיג את המחיר הנמוך ביותר על כל דבר שהן רוכשות. כמו כן, כ-68% מהמשתתפים המחקר טענו כי הם משתמשים במידה רבה במבצעים המוצעים על ידי חברות הקופונים, וכ-45% מהמשתתפים טענו כי את כל הקניות, הן של המוצרים הבסיסיים והן של מוצרי המותרות, הם רוכשים רק במבצעי המכירות של החגים והסוף עונה.