מלחמה? ביקושים? לאפקט הפסיכולוגי יש השפעה לא מבוטלת על האינפלציה • אפשר גם להאשים את התקשורת ואת הכתבות היומיומיות
האם טעות במחיר מחייבת את המוכר? התשובה לפי פסיקה שהתקבלה בבית משפט לתביעות קטנות בחדרה היא לא • "צריך היה להיות ברור, לתובע שהמחיר המוצג נמוך מדי"
בזכות הקורונה אנחנו שומרים על הכסף שלנו יותר מתמיד ומסרבים לקבל שירות שלא מעניק תמורה הולמת לכספנו • ההתפתחות הזו, ולאו דווקא הקורונה, היא נקודת אל חזור עבור לא מעט עסקים וחברות במשק שחושפת חברות ועסקים רבים במערומיהם ומציבה להם גבול
אחרי שדילגה על דיווח פומבי לסיכום שנת 2018 הציגה היום המועצה לצרכנות עלייה במספר הפניות שהפנו אליה צרכנים. מסקנות המועצה לצרכנות הן כי "יש עבודה רבה עד להטמעת תודעת שירות בקרב נותני השירות בישראל"
צרכניות בכלל ובעולמות הביוטיטק בפרט, מנהלות כיום מערכת יחסים שונה מבעבר עם מותגים • המסע הצרכני כבר מזמן אינו לינארי ומורכב מאינספור ערוצים • חברות וארגונים נדרשים להתאים עצמם למציאות החדשה / טור דעה
נכון שקשה לעשות עסקים כאן, אך האם חברות עושות מספיק כדי לזכות באמון בדרך להקלה באסדרה?
לפי הצעת החוק יוקם מאגר ממשלתי של לקוחות שלא מעוניינים לקבל שיחוק שיווקיות, אשר ייצור חומת הגנה על טלפונים של צרכנים • השיטה נהוגה כבר, לפי משרד הכלכלה, באנגליה, ארה"ב, אוסטרליה ועוד
האם הורדת המכסים על שורה ארוכה של מוצרים, שמשרד האוצר הודיע עליה היום, היא מבורכת? כן ■ אבל האם היא תתגלגל במלואה לצרכנים? ■ פרשנות
סוגיית המחיר עדיין עומדת בראש מעייניו של הצרכן הישראלי ? מחקר שערכה נילסן במטרה לבחון את מידת הפתיחות של צרכנים למוצרים חדשים מגלה כי הישראלים מחפשים מוצרים חדשים ופונקציונליים - אבל לא בכל מחיר
יואב פרידור, מנכ"ל באזילה, הציג בוועידת MAD מחקר בשיתוף עם "גלובס מחקרים" על הצרכן המודע החדש - הכולל 3 סוגים: החובבן, המקצוען והחברתי
מחקר חדש של חברת Buzzilla מגלה: הישראלי של אחרי המחאה החברתית הכפיל את השיח ברשת על המחאה החברתית, מתכנן את הקניות מראש, דוחה את חלקן וחשדן לגבי מבצעים ■ קווים לדמות הצרכן החדש, מודל 2014
המועצה הישראלית לצרכנות התקבלה במעמד של שותפה לארגון ■ המשמעות :גישות למחקרים כלכליים, חילופי מידע ועריכת קמפיינים משותפים
כך עולה ממחקר שביצע מכון ברנדמן ■ חוסר האונים של הצרכן חמור במיוחד מול משרדי הממשלה, ודווקא מול חברות התקשורת יכולת ההשפעה גבוהה יחסית
הסקר נערך מיד לאחר ההכרזה על הפסקת אש מול חמאס; נראה כי הציבור טרם "עיכל" את המשמעויות הכלכליות של הלחימה ■ לקריאת חוברת המדד
מרבית הצרכנים בשווקים העשירים חשים חרדה וחוסר ביטחון ומתקשים לחסוך - כך קובע הסקר השנתי של BCG, שנערך בקרב כ-22,000 צרכנים ב-16 ארצות
קוראת לחברות ישראדיל, עסקה נוחה וקנייה טובה לצרכן לחדול משיטת השיווק המטעה - שמפילה בפח בעיקר צרכנים מבוגרים
PwCהממונה על שוק ההוןחברות ביטוחחברות סלולרחוויית לקוחטלפונים חכמים (סמארטפונים)עמי ברנדרפי סמיתרשתות חברתיותתאגידים