זרמון DDB יטפל בתקציב הפרסום של המותג סוד

מתחילת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג סוד על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גיא וינברגר, ששימש כמנכ"ל זרמון-גולדמן, עוזב את המשרד

משרד הפרסום זרמון DDB קיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של המותג סוד. התקציב, בהיקף של כמיליון דולר, הועבר למשרד כחלק משינוי בינלאומי בטיפול במותג.

סוד הינו מותג של חברת הנקל סוד, הנחשבת למאורגנת מאוד מבחינת ההתנהלות הבינלאומית שלה עם משרדי הפרסום. המשווקים המקומיים חייבים ליישר קו עם הבחירות של החברה הבינלאומית, שבוחרת במכרזים את סוכנויות הפרסום שלה.

לפני מספר שבועות רכש אילון זרמון את חלקו של הדר גולדמן - שותפו מזה למעלה מעשור במשרד הפרסום זרמון-גולדמן. כחלק מהרכישה הוא קיבל גם את זכות הייצוג של סוכנות DDB, אותה ייצג זרמון-גולדמן מאז שנת 2007.

כחלק מהסכם ייצוג זה קיבל המשרד את דריסת הרגל הראשונה שלו בהנקל סוד, כשקיבל לידיו את המותג פרסיל. המהלך המשמעותי ביותר בו היה לזרמון-גולדמן חלק בתקופה זאת הייתה המעבר של פרסיל מאבקה לג'ל. עתה, כאמור, על רקע השינויים הבינלאומיים, מקבל זרמון נתח נוסף בתקציב ויטפל במותג סוד.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של המותג סוד עמד ב-2010 על כ-3.7 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים. מתחילת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון.

בתוך כך, הפרידה של אילון זרמון והדר גולדמן גררה עמה מספר שינויים - הן בהתנהלות תקציבים והן שינויים פרסונאליים. אחד השינויים הוא פרידה ממי שכיהן בשנה האחרונה כמנכ"ל זרמון-גולדמן - גיא וינברגר. וינברגר מונה למנכ"ל באמצע 2011, כשהמשרד היה כבר בעיצומו של משבר ואיבד את תקציבי סיטרואן ואפריל.

וינברגר החל את דרכו בזרמון-גולדמן לפני כעשור בתפקיד פלנר. בהמשך הוא עזב למשך שנתיים למקאן-אריקסון, שם כיהן כפלנר בכיר, ומשם חזר לזרמון-גולדמן כסמנכ"ל אסטרטגיה. לפני כ-3 שנים הוא מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל.