יום של הכרזות: נוקיה ומוטורולה יציגו סמארטפונים חדשים

נוקיה בשת"פ עם מיקרוסופט תציג היום את ה-920 וה-820 מסדרת ה-Lumia, עם ווינדווס פון 8 ■ מוטורולה מוביליטי תחשוף את דרויד רייזר HD עם מערכת ההפעלה האחרונה של גוגל - ג'לי בין

האייפון 5 הוא לא ההכרזה הגדולה היחידה החודש. כבר היום (ד') בשעות אחה"צ ייחשפו בניו יורק, נוקיה ומיקרוסופט ומוטורולה מוביליטי וגוגל את הסמארטפונים החדשים שלהן. מדובר במלחמה של ממש בין שני המחנות שבאה להתחרות בעיקר באייפון.

נוקיה שמשתפת פעולה עם מיקרוסופט בתחום מערכת ההפעלה הסלולרית ווינדוס פון 8, תודיע על המכשירים החדשים שלה. נוקיה ציפתה להיות הראשונה שתכריז על מכשיר עם מערכת ההפעלה 8, אולם סמסונג הצליחה להקדים אותה בשבוע שעבר, כאשר הציגה במסיבת עיתונאים לצד תערוכת האלקטרוניקה IFA שהתקיימה בברלין את הסמארטפון ATIV S. נוקיה מצידה, שלחה עובדים שהחזיקו שלטים מחוץ לאולם בו התקיים האירוע. על השלט נכתב, שנוקיה מברכת את סמסונג על חזרתה לווינדוס פון.

נוקיה תציג את ה-920 מסדרת ה-Lumia, שצפוי לכלול מסך מגע בגודל 4.5 אינץ' וטעינה אלחוטית, בעוד שדגם ה-820 יגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ'. שני המכשירים לא שונים יותר מדי בעיצוב שלהם משאר דגמי לומיה הישנים יותר, הפועלים עם ווינדוס פון 7.5. הם יגיעו בצבע צהוב, סגול, תכלת, אפור, לבן ושחור.

מוטורולה מוביליטי תציג מכשיר חדש, לראשונה מאז שנרכשה על-ידי גוגל ב-12.5 מיליארד דולר. מסיבת העיתונאים שתתקיים עם מפעילת הסלולר ורייזון, תחשוף את דרויד רייזר HD. מדובר בדגם ההמשך לרייזר שהושק לפני כשנה. העיצוב צפוי להיות דומה, אבל עם מסך ללא שוליים, כך שהגודל של המכשיר לא יגדל. המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה האחרונה של גוגל - ג'לי בין.

אם כל ההכרזות הגדולות האלו לא יספיקו, חברת HTC הטיוואנית, שלא נמצאת במקום טוב מבחינה כלכלית, תקיים גם היא ב-19 בספטמבר מסיבת עיתונאים בניו יורק. ההערכות במקרה הזה הן לא רבות, כאשר הצפי הוא לסמארטפון חדש מבוסס מערכת ההפעלה ווינדוס פון 8.