HTC הכריזה על 2 סמארטפונים מבוססי ווינדוס פון 8

דגם ה-8X וה-8S עם מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט צפויים להגיע לישראל על-ידי הייבואן טאץ' גרופ כבר בנובמבר

אחרי שסמסונג ונוקיה הודיעו בשבועות האחרונים על מכשירי ווינדוס פון 8, מגיעה תורה של חברת HTC הטיוואנית להציג סמארטפונים הכוללים את מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט.

דגם הדגל של החברה יהיה 8X שיגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ' ורזולוציה בתקן של 720p. בנוסף, כולל המסך הגנה נגד שריטות באמצעות ציפוי של חברת קורנינג מסוג גורילה גלאס 2 וגם מנגנון מניעת השתקפות מאור שמש ישיר.

המעבד של ה-8X הוא כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ של חברת קוואלקום, עוביו של המכשיר הוא 10.12 מ"מ והמשקל שלו הוא 130 גרם. יש לו מצלמה אחורית עם חיישן של 8 מגה פיקסל ומצלמת וידאו קדמית בתקן 1080p, אשר לדברי מיקרוסופט מסוגלת לתת תמונה רחבה ואיכותית בניהול שיחות וידיאו בסקייפ.

הספק הסוללה עומד על 1,800 מילי אמפר, כאשר המכשיר מגיע במספר צבעים: צהוב, אדום, כחול ושחור. ה-8X גם כולל את האקולייזר של מותג האודיו Beats מבית הראפר ד"ר דריי.

הדגם השני הוא הוא 8S, המגיע עם מפרט נמוך במקצת מזה של ה-8X. הוא גם כולל אקולייזר של ביטס ועיצוב בשלל צבעים. המסך הוא 4 אינץ' בטכנולוגיית LCD ברזולוציה של 480 על 800 פיקסלים. המכשיר שוקל 130 גרם והעובי שלו 10.28 מ"מ. המצלמה מגיעה עם חיישן 5 מגה פיקסל והמעבד הוא כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ של קוואלקום. הספק הסוללה עומד על 1,700 מילי אמפר.

המכשירים צפויים להגיע לישראל דרך הייבואן טאץ' גרופ במהלך חודש נובמבר, בסמוך ליציאתם בעולם.