קסטרו תשלם 100 מ' ש' על 50% ממניות Hoodies

העסקה טרם נחתמה ■ מחזור המכירות של קבוצת Hoodies עומד על 180-200 מיליון שקל בשנה והיא רושמת רווח נקי של 20-22 מיליון שקל

רשת קסטרו, הנמצאת במו"מ לרכישת קבוצת Hoodies, צפויה לבצע את העסקה לפי שווי של 200 מיליון שקל - כך מעריכים בכירים בשוק. על-פי אותן הערכות, מחזור המכירות המצרפי של קבוצת Hoodies עומד על 180-200 מיליון שקל בשנה והיא רושמת רווח נקי של 20-22 מיליון שקל. מהדיווח של קסטרו לבורסה עולה, כי הסכום הסופי של התשלום ייקבע בהתאם לביצועי הרשתות בהמשך.

קבוצת Hoodies כוללת שלוש רשתות: רשת אופנת הבייסיק Hoodies (כ-40 סניפים), רשת האקססוריז TOP TEN (כ-40 סניפים) ורשת משקפי השמש קרולינה למקה (כ-30 סניפים). האחזקה העיקרית של הקבוצה היא רשת Hoodies האחראית לעיקר מחזור המכירות של הרשת.

יוסי גביזון שאשא, היזם, המנהל והרוח החיה מאחורי קבוצת Hoodies, החל את דרכו בחו"ל, במכירה של משקפי שמש ובעיצובם יחד עם בת זוגו. הוא נחשב ליזם בעל קשרים ויכולת ייצור במזרח במחירים נמוכים. היתרונות האלו סייעו לו בפיתוח שלוש הרשתות בישראל, שרושמות הצלחה. את רשת Hoodies הוא רכש לפני 4 שנים והיא מנתה בעת הרכישה 7 סניפים בלבד.

לגביזון 5 שותפים בכל הרשתות ובחלק מהן מעגל השותפים רחב יותר. שותפיו בשלושת הרשתות הם מריאנו קרפ, עמית שוק, יובל שני, בר גיל אורן וגבי ניסים. ברשת Hoodies שותפים גם גבי אליהו וחברת פסיפיק קוסט גרופ. ברשת קרולינה למקה שותפים גם אור ייעוץ והשקעות וחברת נני בל.

אם העסקה תיחתם, תהיה זו עסקת הרכישה הראשונה של קסטרו, שמחפשת מזה זמן רב מנועי צמיחה. היום כל פעילותה של קסטרו מתרכזת במותג וברשת קסטרו.

רשת קסטרו טרם דיווחה על תוצאותיה לשנת 2012. בתשעת החודשים הראשונים של 2012, רשמה קסטרו הכנסות של 507.5 מיליון שקל שהניבו רווח תפעולי של 45 מיליון שקל ורווח נקי של 34 מיליון שקל.

קסטרו סירבה להגיב לידיעה.