משרד הפרסום The Box אחראי לקמפיין הבא של קסטרו

הקמפיין יתמקד במותג הג'ינס של החברה, JEANIUS ■ לקסטרו קשר יציב עם ראובני-פרידן, וזו לא הפעם הראשונה שהחברה מפקידה קמפיין בידי גורם אחר

משרד הפרסום דה בוקס (The Box) עומד מאחורי הקמפיין הבא של חברת האופנה קסטרו, שיתמקד בהשקת ג'ינס JEANIUS. זאת, למרות שמשרד הפרסום של קסטרו הוא ראובני-פרידן.

החיבור בין דה בוקס לקסטרו נולד סביב רעיון קריאטיבי שהביא המשרד להשקת הדגם JEANIUS, שההבטחה המוצרית שלו היא לעשות לישבן את מה שעשו חזיות הפוש-אפ לחזה הנשי (להרים ולעצב אותו).

הקמפיין אמור לרכוב על גלי ההצלחה של טרנד ריקודי Twerking (הריקוד הפרובוקטיבי של מיילי סיירוס בטקס פרסי ה-MTV אשתקד), כשהוא מחבר את גל גדות, הפרזנטורית הקבועה של המותג, עם זוג רקדניות מקצועיות לריקוד Twerk בג'ינס.

יש להניח כי בחברה מקווים שהקמפיין יחרוג הרבה מעבר למסכי הטלוויזיה והמחשב שעליהם הוא יופיע, וייצר תגובת שרשרת של ריקודים מהצופים.

אין זו הפעם הראשונה שבה בקסטרו מפקידים יצירת קמפיינים מושקעים בידי גורמים אחרים, שהם אינם משרד הפרסום הרשמי של הרשת. רק השנה עלתה החברה עם שני סרטוני פרסומת שאותם הגה, הפיק וביצע צלם הסטילס דודי חסון. מדובר בשני סרטונים שזכו להערכה רבה בתעשיית הפרסום: הסרטון שבו נראים הדוגמנים כולם בצילומי שחור-לבן, והסרטון שקידם את אופנת הג'ינס.

עם זאת, יש להניח כי האפיזודה עם דה בוקס היא נקודתית, ואין בה כדי לבשר על סדק ביחסים שבין ראובני-פרידן לקסטרו.

לרשת קסטרו ולמשרד הפרסום ראובני-פרידן יש מערכת יחסים ארוכת-שנים שידעה עליות ומורדות, אך בין הצדדים יש קשר עמוק שאיננו שכיח בענף הפרסום. המותג קסטרו, שנחשב לחלוץ מקומי בכל מה שקשור לפרסום באופנה, היה תמיד יעד מועדף בעיני משרדי פרסום אחרים, שהיו שמחים לקבל אותו לידיהם, אך הברית עם ראובני-פרידן הייתה תמיד יציבה. נראה שכך גם הפעם.

גם עבור דה בוקס אין זו הפעם הראשונה שבה מניח המשרד רגל נקודתית אצל מפרסם, שכבר יש לו משרד פרסום: לפני חודשים ספורים קיבל המשרד לידיו את הטיפול בקמפיין ההשקה של המותג סיאט לאון, זאת למרות שהמותג, כמו רוב תקציב צ'מפיון מוטורס, מטופל במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, ואילו בחלק אחר שלו מטפל משרד הפרסום AVRAHAM.

בדה בוקס סירבו להתייחס לידיעה.

מקסטרו נמסר בתגובה: "יחד עם משרד הפרסום שלנו ראובני-פרידן, בחרנו בחברת הקריאייטיב דה בוקס להוציא לפועל קמפיין חדש ל-JEANIUS - THE PUSH UP JEANS, ג'ינס שהוא שילוב אולטימטיבי בין אופנה וטכנולוגיה, פרי פיתוח של מעצבי הסטודיו של בית האופנה".