גליקמן יטפל בתקציב כרטיס האשראי של אל-על

משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הציע במכרז שהשחקנית והדוגמנית סנדי בר תשמש כפרזנטורית לכרטיס האשראי החדש, ואף הציג סרטון בכיכובה

משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב נבחר היום (ד') כזוכה במכרז על תקציב הפרסום של כרטיס האשראי החדש של אל-על - כך נודע ל"גלובס". זאת, לאחר שהצוות המקצועי החליט כי המשרד הציג את העבודה המקצועית הטובה ביותר בתהליך. עם זאת, ההמלצה טעונה עדיין את אישורו של מנכ"ל אל-על הנכנס, דוד מימון.

עוד נודע ל"גלובס" כי גליקמן הציעו במכרז שהשחקנית והדוגמנית סנדי בר תשמש כפרזנטורית לכרטיס החדש, ואף הציגו סרטון ערוך בכיכובה.

מי שנתן "פייט" משמעותי לגליקמן-נטלר-סמסונוב היה משרד הפרסום פובליסיס ישראל, שניסה לגייס לצורך ההתמודדות את העובדה שהוא חלק מרשת בינלאומית, והטיס לצורך המצגת את מנכ"ל פובליסיס אוסטרליה, ששימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל השיווק של חברת התעופה קאנטס, שהמהלכים שלה שימשו חלק מהדוגמאות שבהן השתמשה אל-על בבריף. בפובליסיס התחייבו בפני אל-על כי במקרה שייבחרו, ילווה המנכ"ל האוסטרלי את התקציב בשנתיים הקרובות.

הצעת פובליסיס אמנם עוררה התלהבות רבה, אך נראה כי עם חלוף הזמן נטו בחברה להניח כי קריאייטיב ועבודה מקומית חשובים יותר בסך השיקולים מאשר מומחה עולמי נחשב.

כפי שנחשף ב"גלובס", באחרונה יצאה חברת אל-על במכרז לבחירת משרד פרסום שילווה את השקת כרטיס האשראי שהיא מתעתדת להשיק בשיתוף עם דיינרס. ההשקעה הכספית המתוכננת לפעילות הפרסומית סביב המהלך עומדת על כ-10 מיליון שקל.

באל-על העדיפו שלא להכניס להתמודדות על התקציב משרדי פרסום שמטפלים בתקציבי אשראי אחרים, וכך נשאר מחוץ להתמודדות משרד הפרסום של החברה עצמה: מקאן-אריקסון.

מחברת אל-על נמסר בתגובה: "אל-על תבחר את המשרד שיציג את ההצעה הקריאייטיבית, המסחרית והשירותית הטובה ביותר".