8 פרסומאים צעירים עלו לגמר תחרות Young Creative 2014

הזוכים בתחרות Young Creative 2014 ייבחרו בוועידת MAD של "גלובס"

ועידת MAD  לוגו
ועידת MAD לוגו

אמש (ב') נערך השלב המקדים בתחרות Young Creative 2014, במסגרתו הכין כל מתמודד מיצג בן 3 דקות, דרכו הסביר מדוע הוא ההבטחה הבאה של עולם הפרסום הישראלי.

המיצגים הוצגו באירוע שנערך ב"בצפר" של איגוד חברות הפרסום בנמל תל-אביב בפני חבר השופטים: הדס ליבר, יו"ר התחרות; ענת ביין, כתבת "גלובס"; קובי ברקי (שמעוני-פינקלשטיין-ברקי); ארז מיטל (לעומק התודעה); ושני גרשי (גיתם).

חבר השופטים המצומצם בחר וזימן לגמר 8 פיינליסטים: אירה גמפלביץ (אדלר-חומסקי), עודד נדיר (גיתם), יואב סיבוני (גיתם), שירי חנוך (מקאן-אריקסון), נעמה דוד (מקאן-אריקסון), אדי גרצמן (מקאן-אריקסון), אדם פלד (ברוקנר-נטע-יער) והילי מנירב (ראובני-פרידן).

השמונה יגיעו לאירוע הגמר שייערך בוועידת MAD של העיתון "גלובס" בתאריך 16.7.14 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

באירוע הגמר בוועידת MAD יציגו העולים לגמר את המצגות שלהם לחבר שופטים מורחב, ואלה יכריזו על שני הזוכים שיקבלו כרטיס טיסה ללאס וגאס, אירוח במלון ל-5 לילות והשתתפות ב-Creative Conversation.

LIA- London International Awards היא אחת מתחרויות הקריאייטיב המובילות בעולם ומתקיימת בלאס וגאס. בשנים האחרונות מקיימת LIA תוך כדי התחרות את ה-Creative Conversation - סדנת קריאייטיב ייחודית, אליה מוזמנים אנשי קריאייטיב צעירים מכל העולם לסדנאות, הרצאות מבכירי תעשיית הפרסום הבינלאומית וצפייה בתהליך השיפוט עצמו.

LIA בחרה בהדס ליבר להיות נציגתה בישראל ויו"ר התחרות הישראלית. כיום מנהלת הדס את מסלול הארט דיירקשן של "הבצפר". בעברה הייתה סמנכ"לית קריאייטיב ב-JWT Israel ומנהלת קריאייטיב וארט דיירקטורית במשרדי הפרסום הגדולים בארץ כגון באומן וגיתם. ליבר חיה ונושמת את עולם הפרסום המקומי והבינלאומי, טיפלה במותגים הגדולים ביותר וזכתה בפרסים רבים. היא שופטת מבוקשת בתחרויות הקריאייטיב והפרסום הנחשבות בעולם, ביניהן Cannes Lions ,Clio LIA, Art Directors Club ועוד.

יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום, מסר: "באיגוד חברות הפרסום ו'הבצפר' קיבלנו בשמחה את הפנייה של LIA והדס ליבר, פנייה שהתאימה לאתגרים שלנו בתחום של הכשרה והשבחה מקצועית של הדור הבא של תעשיית הפרסום. אין לנו ספק ששיתוף-פעולה מעין זה יחשוף את אנשי הקראייטיב הצעירים למידע ולכיוונים חדשים שתעשיית הפרסום העולמית צועדת לעברם.

"שיתוף-פעולה זה הוא המשך ישיר לשיתוף-פעולה נוספים שיצרנו השנה, בינהם: שיתוף-הפעולה עם ADC - ארט דירייקטורס קלאב, ברלין סקול, איגוד הפרסום האמריקאי (S'A4) ו-academy Z".

הדס ליבר, יו"ר התחרות הישראלית וראש קורס ארט,דיירקשן ב"בצפר", מסרה: "מייסדי ומארגני LIA בחרו בדרך לא שגרתית, ובעבורי, מיוחדת ואמיצה: במקום 'לפנק' את התעשייה בעוד טקס פרסים נוצץ ויקר, החליטו שם למעלה להשקיע את הכסף במוסד ערכי, חשוב ומפתיע שמתמקד בדור העתיד של תעשיית הפרסום הבינלאומית: Creative Conversation.

"כיום, כשאנחנו, אנשי הפרסום, נלחמים על מעמדנו המקצועי, השקעה כזו בדור הבא היא הביטוי האולטימטיבי לאחריות שלנו כלפי התעשייה הזו שעבורנו היא דרך חיים, יותר משהיא מקצוע. לכן, גם אנחנו, בכירי תעשיית הפרסום הישראלית, בחרנו להתוות את הדרך בעבור אנשי הקריאייטיב הצעירים של התעשייה המקומית ולהקים את תחרות Young Creatives 2014, אשר מוקירה אנשי קריאייטיב צעירים ובולטים בתעשייה ומסמנת אותם כדור הבא של תעשיית הפרסום הישראלית".

לפרטים ולהרשמה לוועידת MAD - לחצו כאן