איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" של חברות הפרסום יערכו זו השנה השנייה את תחרות Young Creatives, ואירוע הגמר שלה יתקיים במסגרת ועידת MAD של "גלובס". באירוע הגמר יוכרזו הזוכים, שיוטסו לתחרות LIA בלאס וגאס.
LIA - London International Awards היא אחת מתחרויות הקריאייטיב המובילות בעולם, והיא מתקיימת בלאס וגאס. LIA מקיימת תוך כדי התחרות את ה-LIAisons - סדנת קריאייטיב ייחודית שבה מרצים בכירי תעשיית הפרסום הבינלאומית.
איגוד חברות הפרסום, "הבצפר" ו-LIA נותנים במה לצעירי עולם הקריאייטיב הישראלי, ומשיקים תחרות מקומית שמיועדת לעובדי משרדי הפרסום החברים באיגוד הפרסום, בגילאי 21-30.
שני הזוכים בתחרות יטוסו להשתתף כאורחים בתחרות הבינלאומית היוקרתית, אשר תיערך בלאס וגאס במהלך חודש אוקטובר.
בחירת המועמדים לפרס תתקיים ב-3 שלבים, והאחרון שבהם - אירוע הגמר, ייערך בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף Orange ביום רביעי הבא, 15 ביולי, במלון דיויד אינטרקונטיננטל.
ועדת השיפוט תכלול סמנכ"לי קריאייטיב מהמשרדים המובילים בענף, בראשות הדס ליבר, אשר יזמה את התחרות ומכהנת כיו"רית שלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.