בעלי מסעדת "סזרינה" תובע 800 א' ש' מהשף מאיר אדוני על לשון הרע

לפי התביעה, אדוני ניצל את מעמדו כידוען ו"פרסם באופן אישי בכל אמצעי התקשורת פרסומים שקריים ומכפישים" ■ אדוני: "תביעה ללא בסיס" ■ מסעדת "סזרינה" נסגרה לאחרונה אחרי 3 חודשי פעילות

מאיר אדוני / צילום: תמר מצפי
מאיר אדוני / צילום: תמר מצפי

השופט הקולינרי מתוכנית הטלוויזיה "משחקי השף" ייאלץ אולי לעמוד בקרוב מול שופט. אחרי החיים הקצרים והמתוקשרים של מסעדת "סזרינה", הסכסוך מגיע לבית המשפט. שף המסעדה מאיר אדוני נתבע על לשון הרע בידי בעלי המסעדה.

אדוני נדרש לשלם 800 אלף שקל, לאחר שלפי כתב התביעה ניצל את מעמדו כידוען ו"פרסם באופן אישי בכל אמצעי התקשורת פרסומים שקריים ומכפישים".

עוד נטען בכתב התביעה כי אדוני ומנכ"לית קבוצת כתית, מיכל ספיר, "עקצו" את הבעלים יעקב כהן ואחרים, במטרה לסלק אותו מהמסעדה ולהשתלט עליה.

המסעדה המדוברת, שנפתחה במתחם מועדון הגולף בקיסריה ברעש גדול באוקטובר האחרון, נסגרה לאחר 3 חודשי פעילות בלבד. על הסגירה הפתאומית הודיע אדוני בפוסט לילי בחשבון האינסטגרם שלו, בו רמז כבר אז לסכסוך וכתב כי המסעדה נסגרת "בעקבות נסיבות שאינן בשליטת קבוצת כתית ותלויות בגורמים אחרים", והוסיף כי הוא מקווה "למצוא את הדרך לפתוח אותה מחדש עם שותפים חדשים".  

מאיר אדוני מסר בתגובה: "זו הפעם השנייה תוך 3 חודשים בה יעקב מגיש תביעה ללא שום בסיס. בפעם הקודמת בית המשפט פסק לו לשלם הוצאת ל'כתית' בגין אותה תביעה, והתביעה הוסרה. אנו ממליצים על מציאת דרכים חלופיות לקבלת תשומת-לב ואהבה. אני שולח לו חיבוק גדול ותפילה לרפואה ואריכות ימים".