מנכ"ל מלונות טמרס, רפי וינר, מסיים את תפקידו אחרי 18 שנים

פויו זבלדוביץ': "התחלנו בהליך לאיתור מנכ"ל חדש לרשת המלונות, שעיקר תפקידו יהיה להוביל את הרשת לקדמת המלונאות והתיירות, בדגש על השינויים הטכנולוגים החלים בתעשייה"

רפי וינר/ צילום: רונן דבש
רפי וינר/ צילום: רונן דבש

מנכ"ל רשת מלונות טמרס, רפי וינר, מודיע על סיום תפקידו אחרי 18 שנים בתפקיד. וינר הודיע לדירקטוריון החברה וליושב ראש קבוצת טמרס, פויו זבלודוביץ', על כוונתו לסיים את תפקידו לקראת סוף שנת 2018.

זבלודוביץ': "אני מודה לרפי על תרומתו בהובלת מלונות טמרס. רפי הוא מנהל מוכשר ומנוסה במלונאות הישראלית ואני מאמין כי הוא יצליח בכל אשר יחליט לעשות בעתיד".

לדבריו, "התחלנו בהליך מסודר על מנת לאתר מנכ"ל חדש לרשת המלונות, אשר עיקר תפקידו יהא להוביל את הרשת לקדמת המלונאות והתיירות, בדגש על השינויים הטכנולוגים החלים בתעשייה".

וינר ניהל את מלונות טמרס מאז שנת 2000. לאורך התקופה הצטרפו כמה מלונות לרשת בהם מלונות דניאל בהרצליה ובים המלח וספא שיזן בשני המלונות הללו מלון, מלונות ווסט באשדוד ובתל אביב ומלון ווזט ריזורט לגון נתניה שפתח שעריו בשנה שעברה.

וינר אף שימש בעבר כיו"ר איגוד מנהלי בתי המלון במשך 12 שנים כיו"ר התאחדות המלונות בירושלים במשך 4 שנים וסגן נשיא ההתאחדות הארצית במשך 4 שנים. קודם להצטרפותו לטמרס מלונות שימש בתפקידים בכירים ברשת דן ושרתון ישראל. וינר קיבל את פרס עיטור המלונאות בכנס השנתי של התאחדות המלונות הישראלי, שנערך בירושלים במרץ 2017.

רשת מלונות טמרס היא חלק מקבוצת TAMARES הבינלאומית שנוסדה לפני 50 שנה על ידי היזם הפיני שלמה זבלדוביץ' ז"ל ומנוהלת כיום על ידי בנו פויו זבלדוביץ'.