קבוצת קסטרו-הודיס: יאיר אוחיון מונה לסמנכ"ל הכספים במקום רון רוטר

רון רוטר מונה לאחרונה לתפקיד המשנה למנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, וכעת יאיר אוחיון - ששימש עד כה כסמנכ"ל הכספים של הודיס - יחליפו בתפקיד

יאיר אוחיון. מונה לסמנכ"ל כספים בקבוצת קסטרו-הודיס / צילום: רן כהן
יאיר אוחיון. מונה לסמנכ"ל כספים בקבוצת קסטרו-הודיס / צילום: רן כהן

קבוצת קסטרו-הודיס, שבדומה לשחקניות נוספות בענף האופנה נאבקת עם שחיקה במכירות וירידה בשווי השוק, מודיעה היום (א') על מינויו של יאיר אוחיון לסמנכ"ל הכספים CFO של הקבוצה במקומו של רון רוטר, שמונה לאחרונה לתפקיד המשנה למנכ"ל הקבוצה.

אוחיון הוא רואה חשבון בהשכלתו, מבעלי השליטה בחברה ואחד מבעלי השליטה בקבוצת הודיס טרם השלמת הסכם החלפת ורכישת המניות. נכון למועד זה אוחיון מחזיק כ-0.62% מהון המניות המונפק של החברה ומזכויות ההצבעה בה, והחל משנת 2011 השימש אוחיון (46) כסמנכ"ל הכספים של קבוצת הודיס. בכפוף לאישורו באסיפה הכללית, המינוי יכנס לתוקף בתחילת אוגוסט.

במסגרת תנאי ההעסקה של אוחיון שיעלו לאישור האסיפה הכללית, המשכורת החודשית שלו צפויה לעמוד על 60 אלף שקל, ללא שינוי ממשכורתו בתפקידו הנוכחי כסמנכ"ל כספים של קבוצת הודיס. בנוסף למשכורת החודשית, אוחיון יהיה זכאי למענק שנתי בהתאם ובכפוף להוראות מדיניות התגמול של החברה.

בתפקידו הקודמים שימש אוחיון סמנכ"ל הכספים של סייפנט ואלאדין, כמו כן שימש בתפקידים בכירים בתחומי הכספים בחברות נס טכנולוגיות, אי.סי. איי טלקום וכימיקלים ישראל. אוחיון הוא בעל תואר BA בכלכלה וראיית חשבון באוניברסיטת בן-גוריון.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו , מסר היום: "כחלק מהליך הצעדתה של קסטרו להתחדשות הקבוצה, ולאחר מינויו של רון רוטר לתפקיד המשנה למנכ"ל הקבוצה, אנו גאים לצרף היום את יאיר אוחיון לסמנכ"ל הכספים CFO של הקבוצה. יאיר אוחיון שימש עד כה כסמנכ"ל הכספים של קבוצת הודיס ומהווה חלק בלתי נפרד ממיזוג הקבוצות. הבחירה ביאיר היא טבעית ומתבקשת עבור הקבוצה ולאור ניסיונו העשיר בענף האופנה הקמעונאי, בשילוב ידע עצום בתחומי הטכנולוגיה".