איש השיווק של איגוד השיווק לדצמבר: אסף אזולאי מבנק הפועלים

אסף אזולאי נבחר על ידי איגוד השיווק בזכות מהלכים אסטרטגיים למיצוב בנק הפועלים כמותג הפונה למותג צעיר ומשתמש בחדשנות

אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, נבחר לאיש השיווק של חודש דצמבר 2019 של איגוד השיווק, בזכות מהלכים אסטרטגיים למיצוב בנק הפועלים כמותג הפונה למותג צעיר ומשתמש בחדשנות.

את בחירתו של אזולאי הוועדה הסבירה בכך שבתוך פחות משנתיים מיום הצטרפותו לבנק הפועלים, הוא התווה גישה שיווקית חדשה שהצליחה למצב את הבנק כמותג עדכני, צעיר ורלוונטי. בנוסף, אזולאי, ביצע צעדים גדולים בעולמות ה-commerce E והטכנולוגיה.

באיגוד השייוק הוסיפו כי הגישה האסטרטגית של אסף אזולאי נשענה על שלושה עקרונות: לפרוץ לחיי הלקוח הצעיר עם הצעות ערך משמעותיות שייקלו על חייו; להיות הראשון שמגיש הצעת ערך איכותית; לשבור את הפרדיגמה שבנק חייב לדבר בטון רציני ו"בנקאי".

ועדת השיווק של איגוד שיווק הישראלי מונה כ-15 נציגים מענפים ומקטגוריות שונות, ושופטת את המועמדויות שמגיעות אל שולחן הוועדה.