משרד הפרסום יהושע tbwa יטפל בתקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין

מדובר בחלק ממהלך כולל של בניית מערך השיווק והדיגיטל של הרשת, עם דגש על זירות התוכן • ההתקשרות עם משרד הפרסום נובעת מהחלטה לבצע קפיצת מדרגה, ולבסס פלטפורמות שמאפשרות מערכת יחסים עמוקה ורחבה יותר מול הלקוחות

יעקב הלפרין /    צילום:  יהונתן הלפרין
יעקב הלפרין / צילום: יהונתן הלפרין

משרד הפרסום יהושע tbwa יטפל בתקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין. הרשת מזוהה בעיקר עם פרסום טלוויזיוני שבמרכזו עומד יעקב הלפרין, בעלי הרשת, שמתייחס בדרך כלל לתועלות פונקציונאליות של החברה.

הצטרפות המשרד היא חלק ממהלך כולל של בניית מערך השיווק והדיגיטל של הרשת, עם דגש על זירות התוכן. הטיפול של המשרד יתמקד בדיגיטל, תוכן סושיאל וניהול הנכסים הדיגיטליים והדאטה.

אופטיקה הלפרין היא רשת האופטיקה והמשקפיים הגדולה בישראל, בעלת פריסה של מעל 130 חנויות. ההתקשרות עם משרד הפרסום נובעת מהחלטה לבצע קפיצת מדרגה ולבסס פלטפורמות שמאפשרות מערכת יחסים עמוקה ורחבה יותר מול הלקוחות.

הרשת זיהתה בדיגיטל כלי מרכזי ביכולת לספר סיפור מותג באופן יותר מקצועי, והחליטה לשים דגש על איכות מאות האופטימטריסטים שעובדים ברשת ועל איכות המוצרים. הדיגיטל מאפשר לה לבצע את כל אלה ביעילות ובאפקטיביות מירבית.

בנוסף, מבקשת החברה להשתמש בפלטפורמות מכר דיגיטליות בעולם האופטיקה - יעד מורכב במוצר שמעורבות הקנייה בו גבוהה, ולרוב הוא אישי.

יגאל ברקת, מנכ"ל יהושע, מסר כי "בשנתיים האחרונות מוביל המשרד מהפיכה בתפיסות העבודה וההפעלה של עולמות הדיגיטל עם דגש על הנושא התוכן, הדאטה והמדיה הפרוגרמטית. אנו משוכנעים שהמתודולוגיות שפיתחנו, לצד הנסיון הרב, יעזרו לנו להוביל עם אופטיקה הלפרין מהלכים משמעותיים ביותר".