"אחרי 33 שנות עשייה וניהול של אופטיקה הלפרין מיום הווסדה, הגיע הרגע שנפרדים", כתב יעקב הלפרין • לדבריו, ששת אחיו יישארו חברי הנהלה בחברה
מדובר בחלק ממהלך כולל של בניית מערך השיווק והדיגיטל של הרשת, עם דגש על זירות התוכן • ההתקשרות עם משרד הפרסום נובעת מהחלטה לבצע קפיצת מדרגה, ולבסס פלטפורמות שמאפשרות מערכת יחסים עמוקה ורחבה יותר מול הלקוחות
בעלי אופטיקה הלפרין פנה לממונה על התחרות בטענה כי התנהלותה של קשת 12 בלתי כלכלית באופן קיצוני ומהווה ניצול לרעה של מעמדה בשוק הפרסום • זאת לאחר שנסיונותיו לפרסם בערוץ בתקופת הקורונה עלו בתוהו עקב דרישת קשת ל"עסקה שנתית" • בקשת מכחישים: "הלפרין מוזמן כפי שהיה מוזמן תמיד לרכוש זמני פרסום"
מטרת הקבוצה היא לגבש צוות שינהל מו"מ מול משרדי הכלכלה, האוצר ורה"מ וכן מול קבוצות הקניונים הגדולות • יעקב הלפרין: "יש פה עוד מחלה - 'מחלת כלכלה'. פתחנו וסגרנו חנויות כמו אקורדיון; למה המדינה מחכה, שלא יהיה את מי להציל?"
אסור שמוצר צריכה בסיסי, שלא ניתן לשרוד בלעדיו, יהיה יקר ובלתי מושג • דעה
במסגרת "נטו משפחה" בוטלו לפני שנתיים מכסים בשיעור 12% על מוצרים שונים, בהם משקפי ראייה • אלא שבסוף 2019 צפויה לפוג הוראת השעה עליה חתם בזמנו השר כחלון, והפטור יתבטל • יעקב הלפרין ל"גלובס": "מצב בו הציבור משלם מס על מוצר רפואי הוא אבסורד. זה לא מס אלא קנס"
הרשות להגנת הצרכן הפסידה בערעור שהוגש על קנס בסך 700 אלף שקל שהשיתה על רשת המשקפיים ■ יעקב הלפרין: "קנסות בשיעורים דמיוניים סופם להתגלגל לצרכן, ולא זו מטרת המחוקק"
אופטיקה הלפרין נהנתה מרווח גולמי של75% עבור המותג ריי באן ■ המנכ"ל, יעקב הלפרין: "אני לא עובד לשם שמיים"
בתשדירי הפרסום פונה יעקב הלפרין לפוליטיקאים בבקשה להוריד את המכס על משקפיים ■ הרשות השנייה: "חשש לתעמולת בחירות אסורה" ■ הלפרין: "זה תשדיר שלא מוכר כלום אלא נועד לטובת הציבור"
בעלי רשת המשקפיים אופטיקה הלפרין רוכשים את כל הכניסה הדרומית לרחוב הראשי של בני ברק, לאחר שכבר קנו את הכניסה הצפונית
בעלי אופטיקה הלפרין מעיד כי בניגוד לרוב המפרסמים הוא המשיך לפרסם כרגיל ואף הגדיל את היקף התקציב ■ רענן סעד, המשנה למנכ"ל איי.די.איי שממשיכה אף היא לפרסם: "אנו סומכים על הזכיינים שלא יעלו ברייקים בימים קשים במיוחד"
בנוסף הרשת רכשה מגרש בבית-שמש ב-18 מיליון שקל ועשרות דירות ב-25 מיליון שקל ■ יעקב הלפרין ל"גלובס": "אנחנו לא ממונפים, מביאים כסף מהבית, כך שלא נהיה טייקון נדל"ן"
יעקב הלפרין מספר בראיון ל"גלובס" על המוטו שלו בחיים ובעסקים: "אל תיגע בי ולא אגע בך"; ועל הרתיעה שלו מקולנוע ומספרים: "זה נראה לי כמו השחתת זמן"
באחרונה פורסם כי בין הצדדים מתקיים מו"מ מסחרי מתקדם לליווי השקת רשת חנויות אקספרס חדשה של אופטיקה הלפרין
היקף התקציב: 10 מיליון שקל במחירים ריאליים ■ בעבר טען מנכ"ל הרשת, יעקב הלפרין, כי "חבל לשלם על שירותיו של משרד פרסום" ■ אופטיקה הלפרין: "מתנהל מו"מ עם יהושע TBWA על בניית אסטרטגיה לרשת חנויות אקספרס חדשה"
בוועידת הקניונים השנתית, בעלי רשת אופטיקה הלפרין הציע כי במקום הנחה בשכירות - הקניונים יחזירו ללקוחות 2% מהקניות במזומן ■ "הקניונים מסתכלים עלינו כעל נכס מניב, כעל פרה שצריך להוציא ממנה את החלב כמה שאפשר"
אופטיקהאופטיקה הלפריןיהושע TBWAפרישהתקציב פרסום