דוכן הכנאפה שמצליח "אלף אחוז מעל המצופה"

כשבתי הקפה שבבעלותם נסגרו בקורונה, והם הבינו שרק בטייק אוויי אפשר לשרוד בענף בימים אלה, החליטו אבישי איבגי וצח כהן לפתוח אוטו שמוכר כנאפה • היום הם כבר בדרך לסניפים נוספים • יש לי עסק עם קורונה, פרויקט מיוחד

הבעלים אבישי איבגי. התחיל את המגפה עם דוכן למכירת מסכות קורונה / צילום: איל יצהר
הבעלים אבישי איבגי. התחיל את המגפה עם דוכן למכירת מסכות קורונה / צילום: איל יצהר

כבר הרבה שנים אבישי איבגי (35), נשוי ואב לשלושה ומתגורר בחיפה, בעסקי המזון. איבגי, זכיין של רשת בתי קפה, פתח לפני חודשיים עם שותפו בזכיינות צח כהן, את "אוטו כנאפה": רכב ישן בסגנון שנות השישים שבמטבח שנבנה בגבו מכינים כנאפה, מלבי וגלידה. את האוטו הוא הציב בקניון עזריאלי בחיפה.

עוד בסדרהלכל הכתבות

הצג עוד

כשהתחילה המגפה, הוא מספר, הוא והשותף שלו, שבתי הקפה שלהם היו סגורים, הקימו דוכן למכירת מסכות קורונה. אבל גם כשהמסעדות נפתחו שוב, ראה איבגי שהתנועה בקניון לא גדלה וזיהה שאינה צפויה לגדול בקרוב, אז הוא החליט למצוא מקור הכנסה ברוח החיים החדשים. "אנשים הגיעו לקניון לרכוש את הדברים שצריך - ביגוד, סופר פארם - אבל לא ישבו במסעדות. לעומת זאת, טייק אווי היה בסדר".

לא חששת לפתוח עסק בזמן הקורונה? בכל זאת, אנשים פחות מסתובבים, פחות מוציאים כסף.
"לא. בשונה ממסעדה, שבה אני לוקח שטח, פה אני לא מסכן כלום. ההשקעה היא מינורית והחוזה מול הקניון הוא קצר. הקונספט מתאים מאוד לתקופה".

התוצאות? "אלף אחוז מעל המצופה".

כעת, בימי הסגר השני, האוטו של איבגי מתפקד במתכונת משלוחים לחיפה, טירת הכרמל, עתלית והמושבים שבאזור, והוא כבר חתום על חוזים לפתיחת סניפים נוספים. בקרוב צפוי להיפתח סניף באזור נשר והקריות.

אוטו כנאפה
בעלים: אבישי איבגי וצח כהן
תאריך פתיחה: 10 באוגוסט
השקעה: מאות אלפי שקלים
מיקום: קניון עזריאלי, חיפה