העבירו את המסר: הפרסומת של ויגן פרנדלי תשודר באנגליה

וגם: מסעדה של אסף גרניט צפויה להיפתח במלון גלי כנרת בטבריה

הפרסומת והטלה "הטרי". שברה שיאים של צפייה אורגנית / צילום: יוטיוב
הפרסומת והטלה "הטרי". שברה שיאים של צפייה אורגנית / צילום: יוטיוב

שבועות רבים לאחר שהצליחה לעורר רעש תקשורתי רב בישראל, תשודר החל מהשבוע הפרסומת הטבעונית שיצר משרד הפרסום DIBOOR עבור עמותת ויגן פרנדלי (Vegan Friendly), בערוצי הטלוויזיה באנגליה. הפרסומת תשודר בנקודות פריים טיים שונות עד סוף החודש במספר ערוצים במקביל, מהמובילים בטלוויזיה הבריטית: Channel 4, Sky Cinema Premiere ,Sky Atlantic, Sky 1,Sky News.

נזכיר כי הפרסומת עלתה בישראל בפריסת מדיה יוצאת דופן, ולמרות השקעה כספית לא גדולה, זכתה להד תקשורתי רב. הפרסומת שאמורה על ידי השימוש בעגל חי להמחיש מהי המשמעות של המונח "טרי" בהקשר של בשר, שודרה בחודש ספטמבר כפרסומת הזהב בגמר התוכנית הישרדות. המהלך ששבר שיאי מעורבות וצפיות אורגניות, הצליח, כך לפחות נטען, לגרום ללפחות 150 אלף אנשים להפחית או להפסיק לאכול בשר. הפרסומת הספיקה להיות מתורגמת ברשת כמעט לכל מדינה בעולם ודובבה לשפות רבות - הודית, ספרדית אנגלית ועוד.

דנה קול בן יהודה, מנכ"לית המשרד, מסרה כי: "אנחנו מתרגשים להיות חלק מהמהלך הזה. התוצאות מוכיחות שקריאיטיב מבריק עם בחירת מדיה חכמה מייצרים את האפקט המשמעותי ביותר עבור כל קמפיין, ומברכים על ההכרה הנוספת והעליה הכל כך מכובדת לשידור בטלויזיה הבריטית". אייל גיא, שותף וסמנכ"ל קריאיטיב. הוסיף: "מדהים איך שתובנה פשוטה שפוגשת את הקהל בדיוק ב'זירת הפשע', הצליחה לייצר שינוי כל כך גדול ובקנה מידה עולמי בקרב קהל היעד. זה כבוד גדול להיות חלק מפרויקט משמעותי, ובשביל תחושת הסיפוק הזאת אנו קמים בכל בוקר".

ממישלן בפריז למלון בטבריה

אחרי ששף אסף גרניט והמסעדה הפרזיאית שלו שבור (Shabour) זכו בכוכב מישלן ראשון, בחודש מאי צפויה להיפתח מסעדה של גרניט במלון גלי כנרת בטבריה. פתיחת המסעדה היא פרי שיתוף פעולה בין קבוצת מלונות ישראל קנדה, וקבוצת מחניודה שבבעלות גרניט והשף אורי נבון. בימים אלה נמצא המלון בשיפוץ ובמתיחת פנים והוא מתוכנן להיפתח במאי. השפים גרניט ונבון וקבוצת מחניודה יהיו אחראים על כל הקולינריה של המלון לרבות מסעדת שף כשרה שתהיה זמינה גם לאורחים מבחוץ. קבוצת מחניודה מונה 6 מסעדות בירושלים, 3 מסעדות בלונדון ו-2 מסעדות בפריז. זרוע המלונאות של ישראל קנדה בניהולו של ראובן אלקס רכשה השנה את רשת מלונות טמרס והשלימה פריסה ארצית המונה 1,350 חדרים מכפר הנופש גונן בצפון, מלון גלי כנרת, לייקהאוס, פליי ת"א, ווסט ת"א, ווסט אשדוד, מלון דניאל ים המלח ומלון סוליי באילת. חלק מהמלונות צפויים להיפתח במהלך השנה, עם תקווה להתאוששות התיירות החבוטה בצל משבר הקורונה.

מצנח הזהב

ז'ק בר, מבעלי השליטה בחברת המשקאות טמפו דואג להמשכיות בחברה, שמינתה את בנו, מיכאל בר, למנהל פיתוח עסקי. בתפקידו החדש, אותו הוא יתחיל למלא בחודש הבא, ייהנה בר ג'וניור משכר חודשי של 25 אלף שקל, וכן מהטבות נוספות, דוגמת רכב, החזר הוצאות, מענק שנתי ועוד. בטמפו מעריכים את עלות העסקתו השנתית של בר ג'וניור בכ-420 אלף שקל, ומציינים, כי יש לו "הכישורים, ההשכלה והניסיון המתאימים" לתפקיד, וכי תנאי העסקתו "הינם בהתאם למקובל בחברה לבעלי תפקידים בדרגה דומה".

עלות העסקת ז'ק בר, המחזיק בשליטה בטמפו במשותף עם חברת היינקן ומכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה, עמדה ב-2019 על 5.6 מיליון שקל. עוד עדכנה טמפו על סיום כהונתם של דוד גרנות ואלינה פרנקל רונן כדירקטורים חיצוניים בחברה, שניהם אחרי 9 שנים בתפקיד.

חדשות טובות

קבוצת "שכולו טוב" לשיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלויות, ערכה יריד תעסוקה אונליין שבו השתתפו כ-40 חברות, בהן אלקטרה, קוקה קולה, יוניליוור, קסטרו, סלקום, הטכניון, ועוד