נעילה מעורבת באירופה • ווקמי צנחה ב-7.1% ביום המסחר הראשון שלה • הריבית בארה"ב נותרה ללא שינוי, הפד העלה את תחזית הצמיחה והאינפלציה ל-2021
יצרנית מוצרי הצריכה מוכרת את החטיבה הסינית למזון לתינוקות לקרן פרימוורה תמורת 2.2 מיליארד דולר • תמשיך להחזיק ולתפעל את מותגי תחליפי החלב בשאר העולם
היקפה של פעילות הסושיאל של רקיט בנקיזר עומד על כ-2 מיליון שקל • HapPpy מטפל בין היתר בתקציבי הסושיאל של בנק הפועלים ואפליקציית ביט, אלטמן, רשת rebar, באג, buyme, רשת בנא משקאות, yango, קבוצת קרן אריסון ועוד
מלאי נייר הטואלט והאלכוג'ל, שהיו במחסור בעולם עם פרוץ מגפת הקורונה, התמלא • עכשיו האמריקאים "מתנפלים" על אמצעי החיטוי שנחטפים מהמדפים
החברה ניהלה בשבועות האחרונים התמודדות על התקציב בהיקף של כ-15 מיליון שקל בין ענבר מרחב g המלווה בחברת המדיה יוניברסל מקאן למשרד לעומק התודעה שלווה ע"י חברת המדיה יוניון • רקיט נחשבת למפרסמת גדולה עם מותגים כמו קולון, וניש קליה, שול וכו'
התאגיד משווק מוצרי צריכה בתחום הבריאות אך מתעניין דווקא בסטארט-אפים שעוסקים בתחום הבלוקצ'יין • תוכנית שיתופי-הפעולה הבינלאומיים של רשות החדשנות פונה עתה גם לתאגידים שאינם טכנולוגיים
התובעים, חברת דיזולב ישראל ודרור פאר, דורשים 5 מיליון שקל בטענה כי ייצגו בבלעדיות את היצרנית הקנדית דיזולב, ופנו לרקיט במטרה לעניין אותה ברכישת המפעל והזכויות למוצר - וכעבור כמה חודשים קולון יצאה עם מוצר משלה, שייצרה עבורה החברה הקנדית ■ רקיט: "תביעת-סרק"
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב
התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה
מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית רקיט בנקיזר ב"תשואת יתר"
חברות צריכה מובילות בעולם הבינו לאן הולך השוק ופיתחו יכולות טכנולוגיות עצמאיות
איך אפשר לדבר עם נערות על כאבי מחזור בלי לגרום להן להירתע? ■ עם האתגר הזה יצאו לדרך משרד הפרסום ענבר-מרחב וחברת רקיט בנקיזר ■ התוצאה: קליפ ויראלי של להקת בנים עם שיר שלא הותיר אף אחד אדיש
הרשת הציעה הטבות למנהלי סניפים שיקדמו את מוצרי סנו, קרליין ורקיט בנקיזר - ואז חזרה בה ■ בכיר באחת החברות: "מה האסון הגדול?"
תקציב רקיט הגיע כנדוניה של הסכם הייצוג עם HAVAS, אך רוב הקמפיינים הקרובים כבר הופקו ■ עם זאת, תקציב המדיה יועבר לענבר-מרחב-ניסן כבר עתה
פיניש יצאה במהלך חסימה במסגרתו החלה לשווק חבילה של 100 טבליות למדיח במחיר מוזל ■ בספרד ובאנגליה כבשו טבליות Fairy נתח כספי של יותר מ-20%
ישראל היא יעד אטרקטיבי מבחינת סלווטורה קאיצ'ונה, בכיר ברקיט בנקיזר העולמית ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע פוטנציאל הצמיחה פה מבטיח
אדידסאמריקן איירליינסב.מ.וו (BMW)בורסות אירופהבורסות אסיהבורסות עולםבריטיש טלקוםדויטשה בנק וול סטריטתקציב פרסום