תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

יין שתאהבו לקנות

הכירו את WEWINES, חנות מקוונת ליינות בוטיק, שהתחילה בסיפור על חשק ליין טוב ואהוב ודרך חשיבה על איכות וחוויית לקוח, הפכה לחלק בלתי נפרד מתרבות היין המקומית.

צילום: רעות פיליפוביץ'
צילום: רעות פיליפוביץ'

הכתבה מטעם WEWINES

אומרים שהעולם מתחלק לשניים - אלו שמדברים ואלו שעושים. הזוג ג'וליה ורן שילה שייכים לקבוצה השנייה, והשניים גם מאוד אוהבים יין איכותי במחיר סביר. למעלה מעשור חיו הזוג שילה בשנגחאי שבסין, ובזמן הזה היו נוהגים להזמין לביתם יינות טובים. בבוא העת חזרו ארצה, וג'וליה ביקשה להמשיך ליהנות גם בישראל מהיין האיטלקי האהוב עליה: פרוסקו איטלקי מבעבע. אבל מה שהצליחה להזמין בקלות בצד השני של העולם, פשוט לא היה בנמצא. מהר מאוד הבינו ג'וליה ורן שיהיה להם קשה מאוד להמשיך ליהנות מהנוהג החביב עליהם ולהזמין יינות איכותיים מיקבים נבחרים מבלי להתפשר ובלי לשבור חסכונות. אחרי שבדקו את השטח והבינו את הצורך, החליטו למלא את החלל החסר ולהתחיל לייבא את היינות האהובים עליהם בעצמם.

זה התחיל מקולקציה מצומצמת של יינות שבחרו ג'וליה ורן אחד־אחד, קולקציה שהלכה והתרחבה לאורך זמן, בעוד שהם לומדים כל העת את הטעם המקומי ומאתרים אחר היקבים הטובים ביותר ברחבי אירופה, וכשלמולם החזון לספק לצרכנים את האיכות המקסימלית במחירים שפויים. בתחילת הדרך גיבשו צוות טועמים שכלל מצד אחד מומחים ליין, שהביאו את הוותק והניסיון שלהם לטעימות ומצד שני אוהבי יין שבהם גם הלקוחות עצמם, ובדרך זו ביקשו להרכיב היצע יינות האופטימלי, כזה שיתיישב בול על הטעם של הלקוח. כעת, עם קולקציה מגובשת של יינות מובחרים, בכל פעם שעולה הצורך להעשיר עוד את ההיצע הם עורכים קבוצת מיקוד משתנה, המורכבת מלקוחות האתר בלבד. חברי הקבוצה טועמים את היינות בטעימה עיוורת ומדרגים. אלו שזכו לציון הגבוה ביותר יצטרפו לקולקציה של WEWINES.

צילום: יעל בונפיס
 צילום: יעל בונפיס

האופן שבו בחרו רן וג'וליה לערב את הלקוחות, כמו בהחלטות איזה יין לייבא, הוא חלק מהתפיסה הכוללת שלהם ששמה את הלקוח במרכז. זה מתחיל מהמחיר - במקום מבצעי 'מועדון', מבצעים עם שמות מפוצצים בסייבר מאנדיי ובבלאק פריידי (שלאחריהם המחירים הולכים ומאמירים), ליינות האיכות של WEWINES נקבע מחיר קבוע וסביר בטווח של 50 ועד 170 שקלים לבקבוק. כך למשל בקבוק של AMARONE שמגיע ממחוז ונטו שבאיטלה, המתיישן שלוש שנים בחביות עץ אלון (בציר 2019), יעלה לכם 130 שקלים בלבד.

חשיבה על חוויית הלקוח באה לידי ביטוי גם בתהליך המשלוח; מהרגע שבו השלמתם את ההזמנה לא תצטרכו לתהות עוד כמה זמן היא תגיע, שכן WEWINES ידאגו לעדכן אתכם בהודעות בכל שלב ושלב. היינות מסופקים במשלוחים לכל רחבי הארץ, ללא סייגים, תוך שלושה ימי עסקים לכל היותר, וכל משלוח נארז באריזה מחומר ממוחזר ששומרת היטב על שלמות הבקבוקים עד להגיעם לבית הלקוח. WEWINES גם לוקחים על עצמם אחריות מלאה לכל נזק שעשוי להתרחש במהלך המשלוח עד להגעתו.

צילום: רעות פיליפוביץ'
 צילום: רעות פיליפוביץ'

לא בטוחים איזה יין לבחור? כדי לסייע לכם בתהליך ההזמנה, לצד כל יין מיינות האתר תמצאו הסבר מפורט על הבציר, היקב, זן הענבים ואפילו הניחוח, הגוון והטעם - האם הוא עשיר, עגול, חזק או מאוזן, וכמובן עם איזו מנה הוא הולך הכי טוב. ומה קורה אם הגיע היין, טעמתם ולא אהבתם? ובכן, רן ג'וליה מאמינים מאוד במוצרים שלהם ולכן החליטו, מתוך אמון מלא בלקוחות, לאפשר תשלום לאחר קבלת המשלוח, בנוסף לאפשרות לתשלום מקוון באתר. לא אהבתם? לא שילמתם.

ואגב, אל תפספסו את LUPI: יין אהוב במיוחד על אספנים, בציר 2017 שהגיע היישר ממולדובה. יין אדום יבש שעובר תהליך יישון בשתי חביות שונות במשך תקופה של יותר משלוש וחצי שנים, שבסופה מתקבל אותו גוון אדום עז, עם ארומה מעורבת של פירות יער, וניל, גוונים של שוקולד, פולי קפה וליקריץ - אלגנטי, עוצמתי והולך מצוין עם מנות ראשונות, בשרים וגבינות. עושה לכם חשק? ככה זה, כשסיפור מתחיל באישה עם חשק ליין - אל תתפלאו כשהוא מסתיים עם חשק לעוד...

לאתר WEWINES הקליקו>>
בקרו בעמוד אינסטגרם ופייסבוק של WEWINES.

צרו איתנו קשר *5988