תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

פרויקט ״גרינסייד״ בבת ים - "כמעט ולא מרגישים את ההאטה במכירת הדירות"

ענף הנדל״ן נמצא בימים אלה בתקופה של האטה, אך לדברי חיים ברוקס כהן, מנכ״ל ובעלים שותף בחברת טובול ברוקס דניאל, המקימה את פרויקט גרינסייד בבת ים, גם בימים אלה למתעניינים בפרויקט אין ציפייה לירידת מחירים • הוא צופה כי "עם חלוף הגל הנוכחי, הביקושים והמחירים בגוש דן יעלו משמעותית, בשל התנפלות המונית של מי שממתינים על הגדר"

הדמיה: I.L. Viewpoint LTD
הדמיה: I.L. Viewpoint LTD

הכתבה מטעם טובול ברוקס דניאל ייזום ובנייה

הריבית והמורל הלאומי יצרו האטה בשוק הנדל"ן הישראלי, והובילה רוכשים רבים לעבור למצב של המתנה מתוך תקווה טבעית לירידת מחירים, ואכן יש אזורים במדינה, בעיקר בפריפריה, בהם החלו היזמים להוזיל באחוזים בודדים את המחירים. אך לדברי חיים ברוקס כהן, מנכ"ל ובעלים שותף בחברת טובול ברוקס דניאל מתחת לפני השטח מתחוללת דרמה של ממש. ישנה עצירת התחלות בנייה של יזמים רבים בכל רחבי הארץ, רבים וטובים נמנעים מלהתחיל פרויקטים חדשים ובעיית משבר הדיור מחריפה את מאזן האימה של הענף, ומביאה למצב בו אחרי הגל הזה, הביקושים יתקרבו עד מהרה לפי ארבע ויותר לעומת ההיצע בגוש דן ובאזורי הביקוש".

ברוקס כהן מביא את העיר בת ים כאחת הדוגמאות המובהקות למגמה עתידית זו ובמקביל מפנה זרקור לפרויקט "גרינסייד" ששומר על יציבות במכירות. כך למשל, חברת טובול ברוקס דניאל, מדווחת על ביקושים רציפים ומכירות גם בשלושת החודשים האחרונים מאז התמנתה הממשלה האחרונה. דירות הבוטיק בפרויקט הזה מוצעות עדיין במחירים נוחים של החל מ כ-1.85 מיליון ש"ח והחל מ-2.7 מיליון (לדירת 4 חדרים). "אנחנו כמעט ולא מרגישים האטה במכירות, גם בימים אלה, המתעניינים הרבים, מבינים שאין פרויקט עם היצע ייחודי כזה והם עצמם כמשדרגי דיור מציינים בפנינו שאין להם ציפייה לירידת מחירים", אומר ברוקס כהן. "הפרויקט הזה הפך לאטרקטיבי במיוחד בשל שילוב של מספר יתרונות הנותנים מענה למה שרבים מחפשים. בראש ובראשונה, מחיר הגון לתמורה שלמה של דירה סופר איכותית. כמו גם נגישות פנטסטית לעיר הגדולה, ובנוסף, דירות מאובזרות היטב והכוללות הן מערכת מיזוג דירתית, חניה, מחסן ומרפסת שמש גדולה לכל סוגי הדירות".

הדמיה: I.L. Viewpoint LTD
 הדמיה: I.L. Viewpoint LTD

פרויקט המגורים "גרינסייד" הממוקם בלב קריית התרבות של בת ים, מתפרש לאורכו של פארק ירוק וותיק, המקנה לו צביון ואווירה של קיבוץ. זהו אזור המשופע במוקדי תרבות, כמו מוזיאון בת ים לאמנות, מוזיאון ריבק והיכל התרבות, ומוסדות השכלה וציבור נוספים - כשהעירייה רואה בו את מרכז קריית התרבות של העיר. במקום הולכות ונבנות מאות דירות בבנייני בוטיק ולא בגורדי שחקים, תוך שמירה על צביון של אדריכלות עכשווית וסביבה ירוקה ושלווה. כל הדירות מצוידות במערכת מיזוג דירתית, מרפסת, חניה ומחסן וניתן למצוא מגוון גדלים של בין דירות 2 ועד 6 חדרים, כמו גם פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים הנהנים ממרפסות גדולות ופנורמיות.

ברוקס כהן מסכם ואומר כי "לדעתי, גל ביקושים ענק עוד לפנינו והוא צפוי להגיע כבר בחודשים הקרובים, אם על רקע עליית ריבית המתונה (רבע אחוז) של בנק ישראל והצפי להפסקת ההעלאה שהייתה נחלת החודשים האחרונים, כמו גם מדדי תשומות בנייה נמוכים. הזדמנות כמו פרויקט גרינסייד, הוא דוגמה לאפשרות לרכוש דירה בטיימינג מעולה של מחירים ותנאים נוחים, רגע לפני הנסיקה הבאה".

לפרטים נוספים על פרויקט "גרינסייד" הקליקו>>

צרו איתנו קשר *5988