כנס השירות של ישראל הוא אירוע ייחודי נערך השנה לראשונה ושם במרכז את המגמות והמחקרים העדכניים בתחום וכן את הארגונים שהפכו את נושא השירות ללקוח לערך מרכזי בתפיסתם ובהתנהלותם. הכנס, שמתקיים במתחם Stu.Concept בתל אביב, עוסק בכלים המתקדמים העומדים בפני ארגונים כדי לשכלל את השירות שהם מעניקים ויסקור מגמות עולמיות וקייסים פרקטיים.
● סקר גלובס: איזה גוף זכה לדירוג השירות הגבוה ביותר?
בכנס נחשוף סקר ראשון מסוגו שנערך על-ידי גלובס, אשר יעסוק בתפיסות צרכניות לגבי שירות וידרג חברות וארגונים בשישה תחומים נבחרים. האירוע מיועד למנכ"לים ולמובילי שירות בארגונים עסקיים ובממשלה.
תוכנית הכנס
08:30 התכנסות וקפה
09:30 אלונה בר און, מו"ל גלובס
09:45 דברי פתיחה
משה לארי, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות
10:00 הבינה המלאכותית והמהפכה הבאה בשירות: סקירה בינלאומית
שחר מרקוביץ', שותף מקינזי ישראל
10:25 מבריאות ועד פיננסים: איך שומרים על מוניטין בשירות
פרופ' רוני גמזו, יו"ר מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים
10:45 משלוח מהיום למחר, המהפכה שבאה אחריו: הסיפור של Terminal X
ניר הורוביץ, מנכ"ל Terminal X
10:55 איך ממשלה צריכה לתת שירות לאזרחיה
שר הפנים משה ארבל
11:15 אנושיות ואמון בעולם משובש
תרי ישכיל, סמנכ"ל מנהלת חט' שיווק, פרסום ופיתוח עסקים, בנק מזרחי טפחות
11:35 קייסים מהשטח: לבנות חוויית לקוח ב-360 מעלות
אליה יוספיאן, ממייסדי וולט ושירות לקוחות החברה בישראל
11:50 קייסים מהשטח: לבנות חוויית לקוח ב-360 מעלות
דרור רוסמן, סמנכ"ל חטיבה פרטית, בזק
אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל בכיר ללקוחות, שירות וחוויית לקוח, אל על
ליטל וקסלר, המשנה למנכ"ל וראש חט' משאבים וחוויית לקוח, Cal
אבי זיתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה, בעלים של חברת ההשמה Match
12:30 הצגת מתודולוגיות הסקר
ראובן הררי, מנכ"ל משותף מחקרי הגל החדש
12:45 חשיפת תוצאות סקר השירות וחלוקת תעודות לזוכים
13:00 כיבוד קל ומינגלינג
13:30 חוזרים לעבודה
*** גילוי מלא: בשיתוף בנק מזרחי טפחות ובחסות וולט, בזק וכאל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.