תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

בכל תחום ותעשייה: כנס NVIDIA GTC 24 יספק הצצה לכל מה שחדש בבינה מלאכותית וצפוי להשפיע על חיינו

בשנה האחרונה ראינו כיצד פיתוחים שבעבר נתפסו כתרחיש בדיוני, הופכים למציאות חיה ובועטת באמצעות AI: מיצירת תמונות וטקסטים יש מאין, ועד לשימוש בבינה מלאכותית יוצרת לפיתוח תרופות ואימון רכבים אוטונומיים בעולם וירטואלי • אם כך נראתה השנה שהסתיימה, איך יראה העתיד וכיצד תשפיע עלינו הבינה המלאכותית בהמשך הדרך? לנושאים אלו ורבים אחרים יצלול GTC 2024 של אנבידיה, שיתקיים ב-18-21 במרץ • ההרשמה פתוחה בחינם

צילום: באדיבות אנבידיה
צילום: באדיבות אנבידיה

הכתבה מטעם אנבידיה

בינה מלאכותית היא התגלמות הטכנולוגיה הטרנספורמטיבית של ימינו - טכנולוגיה שיש בכוחה לשנות באופן מהותי תעשיות שונות ולעצב מחדש את האופן שבו אנו פועלים. משירותי בריאות ועד פיננסים, מייצור תעשייתי מתקדם ועד בידור ורכבים אוטונומיים - ההשפעה של הבינה המלאכותית היא מהפכנית וחסרת תקדים, ובקרוב אף תהפוך הכרחית לחברות וארגונים השואפים להמשיך לצמוח ולשגשג.

ענקית השבבים אנבידיה היא במידה רבה המנוע - וגם מסלול ההמראה - של המהפכה הזו, שבכוחה להביא לפריצות דרך משמעותיות בכל תחומי המחקר, שרק יאיצו את השינויים הכבירים שחווה האנושות במאה ה-21.

ב-18 במרץ תערוך אנבידיה את כנס הטכנולוגיה השנתי שלה, NVIDIA GTC 2024, במודל היברידי - פיזית במרכז הכנסים בסן חוזה שבקליפורניה, ובאופן וירטואלי לאלו המעוניינים להתחבר מרחוק. הכנס, שנחשב לאחד מכנסי הבינה המלאכותית החשובים והגדולים בעולם, יימשך ארבעה ימים וייפתח בשידור המרכזי של מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג, שיועבר בשידור חי.

מובילי הבינה המלאכותית ממאות חברות טכנולוגיה בולטות, יזמים וסטארט-אפים יקיימו יותר מ-900 הרצאות וסשנים שיהיו זמינים ליותר מ-300 אלף המשתתפים והמשתתפות הצפויים לקחת חלק בכנס. בין החברות המשתתפות ניתן למצוא את מיקרוסופט, DeepMind ,OpenAI ,Google, מטא, AWS, אורקל, דל, נטפליקס, דיסני-פיקסאר, סימנס, מרצדס-בנץ, פורד ועוד - וכן שורה של חברות ישראליות מבטיחות מעולמות הבינה המלאכותית.

לפרטים נוספים והרשמה ללא עלות ל-GTC 2024>>

צילום: באדיבות אנבידיה
 צילום: באדיבות אנבידיה

כל מה שחדש ב-AI: השידור המרכזי של מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג

"השנה, כל תעשייה תהפוך לתעשיית טכנולוגיה", כך תיאר לאחרונה הואנג בכנס הרפואה של JPMorgan את גלי ההשפעה של טכנולוגיות הבינה המלאכותית. "הודות לבינה המלאכותית והעבודה פורצת הדרך שהתעשייה שלנו עשתה, הפער הטכנולוגי נסגר בצורה דרמטית. היום כולם יכולים להיות מתכנתים, ושפת התכנות של העתיד
נקראת 'השפה האנושית'", הוא הוסיף.

כמיטב המסורת, הואנג צפוי לפתוח את הכנס עם השידור המרכזי, בו יחשוף את פריצות הדרך והחידושים האחרונים של אנבידיה בתחום הבינה המלאכותית היוצרת, רובוטיקה, רכבים אוטונומיים וענן. פיתוחים אלו צפויים להוות את הבסיס לדור הבא של טכנולוגיות הבינה המלאכותית - שישפיעו על חיינו בשנים הקרובות.

מרכבים אוטונומיים, דרך רובוטיקה ועד לרפואה

GTC יפגיש, כאמור, בין השחקנים המרכזיים בתחום הבינה המלאכותית בעולם, וכמה מהם יציגו את החידושים שלהם לקהל. כך, למשל, בכירי OpenAI ישתפו הצצה למאחורי הקלעים של טכנולוגיית הבינה המלאכותית היוצרת מבית החברה, חברת הביוטק Genetech תספק הצצה לשימוש בבינה מלאכותית בתחום מדעי החיים, ו-Google DeepMind תוביל מפגש על בינה מלאכותית ורובוטיקה.

הכנס יהווה נקודת מפגש בין טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, ליזמים, מפתחים, חוקרים, מנהלים בכירים בחברות ומשקיעים. החל, כאמור, מ-Amazon, מיקרוסופט ו-Google DeepMind, דרך OpenAI, אורקל, דיסני ופיקסאר - בכירות ובכירי ענף ה-AI יעבירו בו למעלה מ-900 סשנים שיהיו זמינים בחינם לכל הנרשמים.

לפרטים נוספים והרשמה ללא עלות ל-GTC 2024>>

צרו איתנו קשר *5988