תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

שיווק בסושיאל: בסיס עוקבים חזק הוא המפתח לחשיפה

מותגים ברשתות נדרשים להיות נגישים, עם זהות אישית שניתן להתחבר אליה והחשוב ביותר – כאלו שיוצרים סביבם קהילה

מסך סמארטפון עליו מופיעים עוקבים בטיקטוק / צילום: Unsplash.com
מסך סמארטפון עליו מופיעים עוקבים בטיקטוק / צילום: Unsplash.com

הכתבה מטעם לייקבוסטר

קשה לדמיין את המציאות בה התנהלו בעלי עסקים בימים שלפני המהפכה הדיגיטלית. זה כלל לא משנה אם מדובר בעסק זעיר המנוהל מהבית, או בתאגיד רב לאומי שמעסיק אלפי עובדים, עובדה אחת נשארת תמיד רלוונטית - כיום מאמצי השיווק המשמעותיים ביותר חייבים להיות ממוקדים בדיגיטל. אבל מדובר בהרבה יותר משינוי טכני. אסטרטגיית שיווק דיגיטלי עוצמתית חייבת לכלול שינוי מחשבתי כולל. הנקודה הזו היא קריטית כשאנו מדברים על שיווק ברשתות החברתיות. על אף שהן מלוות אותנו תקופה קצרה יחסית, הן הפכו לחלק מהותי מהחיים של כולנו וארגונים ככלל נדרשו לערוך שינויים משמעותיים בזהות המותג כדי לעמוד בקצב. מותגים בסושיאל נדרשים כיום להיות נגישים, עם זהות אישית שניתן להתחבר אליה והחשוב ביותר - כאלו שיוצרים סביבם קהילה.

דבר אחד כולנו יודעים - עוקבים ומעורבות בפוסטים הם הלב הפועם של כל טרנד רשת חזק. לכן, לא משנה כמה המוצר שלכם הוא חדשני וייחודי, כמה השקעתם בתוכן ועד כמה הפתרונות שלך הם אידיאליים לצרכים של קהל היעד - בסוף אנחנו נדרשים גם להוביל גם בתחרות הפופולריות. למה זה בעצם קורה ואיך נוכל להתמודד עם האתגר החשוב הזה? שוחחנו עם אנשי חברת לייקבוסטר (LikeBooster) העוסקת בבניית קהילות בסושיאל ומציעה שירותי קניית עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם, כדי להבין יותר לעומק את האתגרים שיש לצלוח כדי ליהנות מחשיפה משמעותית ברשת:

אז מה השתנה בעולמות השיווק בסושיאל?

יש לא מעט טרנדים שמאפיינים היום את האופן בו מותגים חזקים בוחרים להציג את עצמם ברשתות החברתיות. המאפיינים של הטרנדים הללו יכולים ללמד אותנו לא מעט לאן כדאי להפנות את המשאבים שלנו ומדוע שירותי קניית עוקבים בטיקטוק וברשתות אחרות עשויים להיות נדרשים.

הכירו את המיקרו-משפיענים

לא צריך להיות גאוני שיווק כדי לדעת שדמויות פופולריות עם קהילת עוקבים חזקה יכולות להטיס את הנוכחות של המותג. אבל כמו כל כוח שיווקי חזק, גם הוא נשחק עם הזמן. קהילת משתמשים רוצה להרגיש שהיא חלק ממשהו אותנטי, קרוב ואמיתי. לכן, בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעת המיקרו-משפיענים. דמויות בסושיאל עם קהל שהוא לא רק גדול מאוד, אלא גם ממוקד מאוד.

היכולת לכוון את השיווק לקהלי נישה נכונים ולבנות קהילת משתמשים שמחפשת תוכן ספציפי, מאפשרת לבנות קהילה דיגיטלית שלא רק מתעניינת במוצר שלך - אלא גם חיה אותו. במובן הזה, חשוב שנתמקד לא רק בכמות, אלא גם במהות. אם נבחר למשל בקניית עוקבים בטיקטוק - יש לוודא שאנחנו מגייסים עוקבים רלוונטיים ככל הניתן, ברזולוציות הקטנות ביותר.

תוכן זמני הוא העתיד

'סטוריז' ו'רילז' מחליפים את התוכן הקבוע ונראה כי הם מגייסים מעורבות יותר מכל סוג תוכן אחר. יש לכך סיבה ברורה, התוכן המוגבל בזמן יוצר דחיפות ומעניק לעוקבים תחושה שהם עדים לתוכן אקסקלוסיבי המיועד במיוחד עבורם.

תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC)

אחד מהיתרונות החזקים ביותר של עולם השיווק בסושיאל כיום בא לידי ביטוי ביכולת להעביר את השרביט אל קהילת המשתמשים. כלומר, לא רק לעניין אותם במוצרים שלך, אלא להפוך אותם לחלק מהסיפור סביב המותג. שילוב נכון של בניית תוכן אותנטי שיטפח אמון, שמגיע מאנשים מן השורה שמספרים בצורה הכי מחוברת לקרקע איך חוו את המוצרים שלך, לצד עידוד מעורבות - יכולים להעניק כוח עצום למותג ברשת.

קיר לבן ועליו סמל לייקים באינסטגרם / צילום: Unsplash.com
 קיר לבן ועליו סמל לייקים באינסטגרם / צילום: Unsplash.com

כדאי גם לזכור כי בסופו של דבר, כדי שנוכל להבטיח שהקהל שלנו יראה מלכתחילה את התכנים שהכנו עבורו, חשוב לוודא שיש להם חשיפה גבוהה כבר ברמת התשתית. כאן בדיוק נכנסים לתמונה שירותי קניית לייקים באינסטגרם והשקעה בבסיס עוקבים חזק. כיום, טוענים בלייקבוסטר, מדובר במהלך מחויב המציאות ומוסיפים כי אם עוד נותר בך איזשהו רושם שתופעות הרשת הענקיות שכובשות היום את הסושיאל התחילו פשוט מאפס - זה הזמן להיפרד ממיתוסים ולהתחיל לעבוד.

אז למה להשקיע בקניית עוקבים בטיקטוק?

מהסקירה המהירה שערכנו כאן של הטרנדים האחרונים בקידום סושיאל, מוטיב אחד חוזר שוב ושוב - מעורבות. מדוע בעצם? בואו נדמיין לרגע שתי מסעדות שניצבות זו מול זו משני צדי רחוב ראשי בעיר. לשתיהן יש בדיוק את אותו תפריט, עיצוב די דומה ושירות מצוין. יש רק הבדל משמעותי אחד ביניהם - נראה שמסעדה אחת תמיד מלאה בעוד שהנוכחות בשנייה די דלה. לאיזו מהמסעדות היינו מעדיפים להיכנס? בסוף, המספרים הם חשובים ואנחנו קונים עם העיניים גם במובן הזה - כלקוחות, או גולשים - הקהל מדבר אלינו ובונה את האמון שלנו. זו בדיוק הסיבה שקניית עוקבים בטיקטוק ולייקים בפייסבוק ואינסטגרם הופכות היום לכלי בסיסי. זו 'המקפצה' שעליה אנחנו בונים את המומנטום לחשיפה ברשתות הרלוונטיות ביותר למותג, מסבירים בלייקבוסטר.

עוקבים אחרי הטרנדים הכי חמים בזמן אמת

במשך למעלה מעשור, לייקבוסטר בונה מותגים ברשתות החברתיות והופכת אותם מעוד 'פרצוף בקהל' לכוח שמוביל קהילות חיות ותוססות בדיגיטל. "אנו מתמחים בקידום ופרסום במדיה חברתית בכל הפלטפורמות הגדולות, כולל קניית עוקבים באינסטגרם, יוטיוב, טלגרם, פייסבוק, טיקטוק ואפילו באפליקציות האזנה כמו ספוטיפיי ו-SoundCloud. עם צוות שחי את עולם הסושיאל לעומק ועוקב אחרי הטרנדים הכי חמים בזמן אמת", אומרים בלייקבוסטר, ומבטיחים "לגייס עבור כל לקוח ולקוח את העוקבים הרלוונטיים ביותר, שיתרמו להצבת את המותג בלב השיח ברשתות".

מסך סמארטפון עליו מופיעים עוקבים בטיקטוק / צילום: Unsplash.com
 מסך סמארטפון עליו מופיעים עוקבים בטיקטוק / צילום: Unsplash.com

מדוע כדאי להשקיע בקניית לייקים באינסטגרם?

בסופו של יום, כמות הלייקים שאנחנו רואים על פוסט מספרת לנו לא מעט. זוהי עדות לוותק של המפרסם, לאמינות ולכוח שלו לסחוף אחריו המונים. רק יחידי סגולה יכולים ליצור כוח עוצמתי כזה מאפס בכוחות עצמם, מציינים בלייקבוסטר ומסבירים כי קניית לייקים באינסטגרם עשויה לסייע לך לעמוד בתחרות, לפחות בצעדים הראשונים בפיתוח הזהות הדיגיטלית.

כמה יעלו לי שירותי קניית עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם? 

בניגוד למה שרבים מאמינים, לא מדובר בהון תועפות. בסופו של דבר, העלות תלויה במידה רבה ביעדים ובצרכים שלנו. ככל שנבחר לרכוש יותר עוקבים בשלב ראשוני, כך ההשקעה תהיה גבוהה יותר. מודל התמחור הוא גמיש מאוד ומאפשר ליהנות מקניית עוקבים בטיקטוק למשל בהתאמה גבוהה לתקציבים מגוונים.

מה היתרונות שמציעה לייקבוסטר בשירותי קניית לייקים לאינסטגרם ופייסבוק?

בלייקבוסטר מציינים כי החברה מציעה שירות שלא מתמקד רק בכמות, אלא דואג לייצר לייקים ממקורות רלוונטיים, שיימשכו את הקהלים המתאימים ביותר לצרכים שלך. בכל שלב בשיתוף הפעולה, מובטחת לך אספקה מהירה, דיסקרטיות מוחלטת ומודל עלויות גמיש ונוח.

בשורה התחתונה אומרים בלייקבוסטר כי "בין אם נדרשים עבורך שירותי קניית לייקים באינסטגרם ובפייסבוק, או אם החלטת להרחיב את קהילת המשתמשים שלך באמצעות קניית עוקבים בטיקטוק - זה הזמן לגייס לצדך מומחים שמחויבים להצלחה שלך".

צרו איתנו קשר *5988