הזכויות של פורמט דרמת הריאליטי שפותח ע"י אבוט-רייף-המאירי עבור ערוץ הוט בידור ישראלי נמכרו לגרמניה, ספרד, פורטוגל, הולנד, פולין וצרפת ■ העונה השנייה של התוכנית תעלה בקרוב
את המתחם חכרה בפועל חברת אבוט-רייפ-המאירי וזאת על מנת שההפקות במתחם לא יוכרו כהפקות פנימיות ■ עלות ההשקעה בהחכרת ובהשבחת השטח עומדת על 8 מיליון שקל
כתב האישום מייחס לנאשמים - אילן ספקטור וקטין נוסף - עבירות של חדירה לחומר מחשב, פגיעה בפרטיות וקבלת דבר במירמה ■ לספקטור מיוחסת גם עבירה של סחיטה באיומים
"הדור הבא", שתופק ע"י אבוט-רייף-המאירי, תשודר 24 שעות 7 ימים בשבוע, ובסופה יוענק למנצח פרס של מיליון שקל ■ וואלה תפתח יחד עם ההפקה מוצרי פרסום ושיווק של התוכנית
אחרי שנים שאנחנו לועגים לעצמנו בטלוויזיה, מביא ערוץ 10 שתי בריטיות שיעשו זאת בשבילנו ■ האם נמשיך לצחוק מהביקורת העצמית או שסוף-סוף נלמד ממנה?
עפ"י החשד, החשודים פרצו למייל ולדפי פייסבוק של מפיקי התוכנית, וכך יכלו לדעת מה יקרה בפרקים הבאים ולהדליף את המידע ■ חודש לפני הגמר הם פרסמו את שמות 4 הפיינליסטים
השותף שטען לנישול אחרי 14 שנה ■ השותפות עם עופר נמרודי והשנים הטובות ■ הצ'קים ללא כיסוי, השיעבודים והרפתקאות הראווה ■ עיקולי הרכוש על שמות בני המשפחה ■ פליטת הפה ב"הישרדות" שלקחה לו את ההאמר ■ לבקובסקי: "הכול בטיפול עו"ד"
זאת בעקבות פרסומים בבלוג אנונימי בשם "אגוז צרפתי" הפועל באתר תפוז, אשר מפרסם "ספוילרים" על ההתפתחויות בתוכנית ■ עוד ייבדקו: עובדי חברת ההפקה אבוט-רייף-המאירי ומתמודדי התוכנית עצמם
התוכנית רשמה רייטינג ממוצע של 11.7%, אך כדי להצדיק את ההשקעה היה עליה להניב לפחות 20% ■ בערוץ 10 מסרבים להגדיר את ההפקה כ"כישלון" - אך מודים כי אם יוחלט לחזור לעונה שנייה יידרשו שינויים מהותיים
אבוט-רייפ-המאירי חתמה הסכם הפצה בינלאומי לתכניה עם החברה האמריקנית, במסגרתו מכרה את הזכויות לשעשועון האינטראקטיבי ■ Electus תפתח את תכניה הישראלים של אבוט בכלל הפלטפורמות בארה"ב
מנכ"ל אבוט-רייפ-המאירי, רק בן 33 וכבר נחשב לאחד מבכירי מפיקי הטלוויזיה בארץ, מהמר כעת עם ערוץ 10 על "הרווק"
תעלה לרשת החברתית את "קן הקוקיה" - שעשועון אינטראקטיבי חדש לצעירים שישודר בשידור חי מדי יום במשך 21 ימים בין השעות 15:00 עד 23:00 ■ עלות ההפקה והקמפיין הנלווה - 5.5 מיליון שקל
זאת לראשונה מאז החל לשדר את הפורמט ■ ההכנסות מהתוכנית, כולל הערכות להכנסות מהגמר הערב, עמדו השנה על 6-8 מיליון דולר - לעומת השקעה של 5 מיליון דולר בהפקה ■ הרייטינג הממוצע העונה עמד על 16.7%
זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ תוכנית הריאליטי הקודמת של סלקום, "מגודלים", הביאה ל-1.5 מיליון צפיות - ותופק בקרוב בגירסה ספרדית ■ התוכנית שבפיתוח מבוססת על פורמט מקורי שבמרכזו משחק משימות קיצוני
חברות הפקהטלוויזיהלי-אור אברבךקרן סינמהריאליטיתוכןתנאי עבודה