המהלך משקף את הירידה באטרקטיביות של המותג בעיני הצרכנים הצעירים
חברות האופנה האמריקאיות אברקרומבי אנד פיץ' ואולד נייבי פתחו באחרונה חנויות בסין, והצטרפו למותגי אופנה נוספים כמו Uniqlo, זארה, H&M ו-גאפ, שכבר השיגו דריסת רגל ברפובליקה העממית ■ האם יש מקום לכולם?
שוק החזרה לבית-ספר הצטמצם ב-13% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
המרדף האגרסיבי אחרי הפלח של בני 18 עד 22 הוא יוזמה של מנכ"ל אברקרומבי אנד פיץ', מייק ג'פריס, שמודה כי הוא "פוסל חלק מהקהל" ■ מנגד, H&M השיקה קמפיין בגדי ים בכיכובה של דוגמנית למידות גדולות ועוררה תגובות סוערות
סקאל חנכה 3 חנויות של בגדי המותג, למרות שהן אינן נושאות את שם חנויות הרשת בעולם
המדיה החברתית עושה לתאגידים בית-ספר. תשאלו את אברקרומבי אנד פיץ' או אדידס
ארגוני נשים בארה"ב רואים בצעד של חברת האופנה אברקרומבי אנד פיץ' מהלך מסוכן, שעלול להזיק להתפתחות התקינה של ילדות בגיל זה - ולשלוח מסר מעוות למבוגרים
מחלקת המחקר של מריל לינץ' ממליצים על מניית אברקרומבי ופיץ' בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 70 דולר למניה
בעידן הסנקציות על איראן נדיר לראות אזרחים אמריקנים במדינה, אבל מסתבר כי מוצרים אמריקניים דווקא מוצאים את דרכם למדפים באיראן - זאת דרך אי נופש קטן בשם קיש
לקראת עונת השיא במכירות: 5 המלצות למניות שעשויות להימנות על המרוויחות הגדולות מעונת המכירות הגדולה הצפויה
בניגוד למתחרים - באברקרומבי אנד פיץ' סירבו להוריד מחירים, ואילו בטארגט נדמה כי המסר של "תמורה בעד הכסף" לא נטמע מספיק בקרב הלקוחות