מחאת האוהדים בדף הפייסבוק "כרטיס לכל כיס" תופסת תאוצה ■ במועדונים לא מרוצים מהמחירים הגבוהים וטוענים כי הם מפסידים על עלויות אבטחה
בדיקה חדשה מצאה: אוהדי כדורגל נאמנים שמגיעים לכל משחקי הליגה של קבוצתם בספרד - יוציאו על התחביב שלהם כ-3,000 אירו בממוצע לעונה
עליית מדרגה במלחמה בגזענות בכדורגל? המשטרה הודיעה על מעצרם של 3 אוהדי מכבי ת"א החשודים בקללות וקריאות גזעניות נגד השחקן הערבי-ישראלי
20 מ-25 ליגות בכדורגל המובילות בעולם מבחינת קהל ב-2013/14 הן מאירופה; הליגה המקסיקנית במקום החמישי, עם 22,939 צופים למשחק
"המייל און סאנדיי": רוב קבוצות הפרמיירליג הקפיצו לקראת העונה הקרובה את מחירי המנויים; ארסנל תמשיך למכור את הכרטיס העונתי היקר ביותר
מנצ'סטר יונייטד האנגלית במקום השני (75,205), ואחריה ברצלונה (72,115) ברשימה שנשלטת על-ידי קבוצות מאנגליה וגרמניה
לפי נתוני פיפ"א, עוד לפני חצאי הגמר והגמר, הטורניר בברזיל רושם 52,762 צופים למשחק - הכי הרבה מאז גביע העולם שנערך בארה"ב ב-1994
זה לא הרצון להתענג על זכיית נבחרתך בגביע העולם כמו תחושת ה"ביחד" שכל כך קשה להשיג במקומות האחרים ■ סיימון קופר מה"פייננשל טיימס" יצא לחקור
מדובר בתביעה שהגיש אוהד הקבוצה נגד עונש 3 משחקים ללא קהל שנפסק למועדון ב-2011/12 ■ הפיצוי עשוי להינתן גם ככניסה למשחקים חלופיים
המספרים המרשימים של הליגה הבכירה באנגליה ב-2013/14: סך של 13.94 מיליון צופים במגרשים, תפוסה של 96%, ממוצע של 36,695
המועדון הגרמני דיווח כי סיים את העונה עם ממוצע של 80,291 איש למשחק - הגבוה ביותר בכדורגל האירופי
המועדון טוען כי הדיין שפסק שלושה משחקי רדיוס נגד הקבוצה, אמר בדיון כי "קיבל בעבר שיחות טלפון בהן נתבקש להחמיר או להקל בענישתה של מכבי ת"א"
זו לא רק הפסיקה ההזויה של בית הדין בעניין מכבי ת"א, זו גם הקלות היתרה בה ניתנים עונשי הרדיוס ה"נורמטיביים" ■ דעה
הגביע לא מעניין את האוהדים הקטאלונים: בארבעה משחקים העונה בקאמפ נואו נרשם ממוצע של 37.6 אלף צופים בלבד למשחק, פחות מ-40% תכולה
הקומבינה סביב רכישת הברזילאי מעוררת מחשבות לגבי מודל "הסוסיוס" הנחשק ■ וגם, האם צריך לנער מהייסוד את הג'ונגל של שוק ההעברות העולמי
במקום 75 אירו לכרטיס, הקהל הבווארי שיגיע ללונדון לשמינית גמר ליגת האלופות ישלם 45 בלבד; כ-18 אלף אוהדים ביקשו כרטיסים, רק 2,974 יימכרו
כדורגלכדורגל ישראליכדורסלכרטיסיםמדד המותגים 2019מונדיאלמונדיאל 2022צ'ק איןקטארתיירות