מחירי המשקפיים לילדים מתחילים ב-300-200 שקל ונעים צפונה, אך הבשורות הטובות הן ההיצע הרחב של הדגמים והתחרות העזה על כיס ההורים ■ "גלובס" בודק מה צריך לדעת כשבוחרים משקפיים לילד, ומה נותנות קופות-החולים
מאיר רסין, המייסד והבעלים של אופטיקנה, מספר מה גרם לו לעזוב את עבודתו כאופטומטריסט בבית-חולים, ועל שלל תחביביו ההרפתקניים - אופנועים, סוסים וטיס
טווח המחירים ינוע בין 100 ל-415 שקל, ואחת לחודשיים יוחלף תמהיל המוצרים
לטענת הרשות להגנת הצרכן, אופטיקנה הציגה פרסום מטעה על מכירת משקפיים במחיר מבצע - כשבפועל מדובר על מסגרות המשקפיים בלבד, ללא עדשות הראייה
הסעיפים הבעייתיים ברישיון השימוש באתרי שירות, הכורח למסור פרטים מזהים גם בקנייה במזומן והצעות מסחריות שצצות בעת אשפוז בבי"ח - כך אנו נופלים במלכודת האותיות הקטנות
לא משנה אם הם ממנכ"לים חברה קטנה או גדולה, ותיקה או חדשה, היי-טקית או צווארון כחול - כמעט אף פעם הם לא יצליחו לקבל דיווחים מקיפים מספיק מהשטח ■ מה עושים?
המותגים הפרטיים תופסים נפח הולך וגובר גם בשוק משקפי השמש, שעובר תהפוכות עם חדירת רשתות חדשות המציעות מחיר נמוך ■ תחרות על שוק הנאמד ב-450-500 מיליון שקל בשנה
בימים אלה מנהלת החברה מו"מ על פרויקטים בערים תל-אביב, רמת-גן והרצליה
בעשור האחרון נישאו בישראל כ-329 אלף זוגות ■ לא ידוע כמה מהם עובדים יחד, אבל ברור ששמירה על זוגיות בכלל ובעסק משותף בפרט, היא משימה לא פשוטה ■ לרגל ט"ו באב מספרים 4 זוגות עסקיים איך לדעתם הכי נכון לעשות זאת
הבעלים של רשת אופטיקנה לא מתרגש ממבצעי המכירה של אופטיקה הלפרין המתחרה ("סתם גימיק שיווקי"), מגן על דמי השכירות הגבוהים בקניונים ומסביר למה למכור משקפיים בזול זה כמו למכור קרפיון בשקל
לפני כחצי שנה נפרדה אירוקה מזרמון-גולדמן, הוציאה את התקציב למכרז והעבירה אותו לבאומן-בר-ריבנאי - אך כעת החליטה לחזור לזרמון ■ היקף התקציב של אירוקה ב-2008 עמד על 2.7 מיליון דולר במחיר מחירון
התקציב, בהיקף של כ-2.5-3 מיליון דולר, נוהל ב-6 השנים האחרונות ע"י שלמור-אבנון-עמיחי
השניים יככבו בקטלוג הקיץ של אופטיקנה, במודעות, בפוסטרים בנקודות המכירה, באתר האינטרנט של אופטיקנה ועוד תקציב הפקת הקטלוג יעמוד על 100 אלף שקל
אירוקהגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמיזוגים ורכישותמיטבמשקפייםסופר פארםפוקספרסומותקמעונאות