האם הנהלת רכבת ישראל עוברת להתגורר ב"מבנה מסוכן"?
אם ראש העיר של קרית מלאכי רוצה לפתח אותה, מתחמי קניות ותעסוקה מסוגרים אינם הדרך
מה גורם לנתיבות להישאר "עיירת פיתוח" כמו בשנות ה-50
תערוכת העיר החכמה בברצלונה משכה אליה מבקרים רבים ומציגים. החדשנות היזמית פינתה את מקומה למודלים משוכללים של רעיונות קיימים
חושבים שהקלה בפקקים תפתור לכם את הבעיות? תחשבו שוב
במהלך יוצא דופן שיישומו החל בשנה שעברה, יזמה ראשת העיר פריז חוק ולפיו 5% מתקציב העירייה יוקצו בהתאם לשאיפות תושבים ולהחלטתם
ההתעלמות בישראל מהחשיבות של העיר והעירוניות היא טעות
כמו ברוקלין למנהטן, כך גבעתיים יכולה להיות לתל-אביב - ולא צריך להשקיע הרבה
תיירים הם "אורחים לרגע" שיש להם ערך, אך לא כדאי להסתמך על חיבתם הזמנית
קרקע במחיר למשתכן לא תוסיף לבדה את סוג הדיור שבאמת חסר
לקח לדרום: ערים הן המשאב הלאומי החשוב ביותר. ערים - ולא תעשייה
אן הידלגו, ראשת העיר, שוהה בישראל לרגל כנס אורבניזם, חדשנות תחבורה ועיר חכמה. בביקורה היא תעבור בערים פלסטיניות וישראליות
ישראל כץ מתחנף לשותפים קואליציונים שלא סופרים אותו
טעויות בתכנון ערים הן בכייה לדורות. קחו את מינכן לדוגמה
ערד היא דוגמה לכך שעיר צריכה יותר מתכנון אדריכלי טוב
שיחה עם אילנה אלרוד, אדריכלית התוכנית הראשונה של ערד, המסבירה מדוע גטאות זה דבר שקורה באופן טבע וראיון עם ראשת העיר הנוכחית אשר מודה שבלי סובסידיות, זה לא ילך
התחממות גלובליתועידת ישראל לנדל"ןחזית המדעחקלאותטבעימי קורונהיפונתון אחד ביוםעירוניותתחבורה חכמה