"גלובס", בשיתוף חברת פרטנר, הציג מפגש נוסף בסדרת "חדשנות על הבר" ■ באירוע התארח האדריכל רפי רייש שמדבר על אתגר הערים החכמות
ג'ף המל, המתכנן הראשי של אמסטרדם מזהיר מפני הדיור הציבורי: היה רע לכולם, הייתה קרקע שאף אחד לא רצה לבנות עליה, היזמים נכשלו והתושבים שנאו את העיר
מי קבע שאופניים חשמליים יותר מסוכנים מאופניים רגילים?
שביל שנסלל במסגרת פיתוח נתיבי איילון דרום, ומתאים להולכי רגל ורוכבי אופניים, נחסם בחצרות בתים פרטיים שהתפשטו לשטחו ■ העירייה טוענת שהבתים היו שם מזמן ושאם יש חריגות חדשות, הן ייבדקו
ז'יימה לרנר, כבר אוטוטו בן 80, ועדיין עולים אליו לרגל מכל העולם לשמוע על פתרונות תחבורה חדשניים. וגם: מה התשובה שלו ל"בטר פלייס"
עד היום שפטנו אותם על נקיון וחינוך, מהיום הם יבחנו בתכנון
דירה לכל זוג צעיר בלב העיר היקרה בעולם. מתי בתל אביב?
נהר והר הם נוף שכיח באירופה, תשכחו מהם כתמריץ להשקעה
השר וראש העיר נלחמים בקורידה, ודמנו שלנו נשפך בפקקים
יש לנו ריכוזיות בשוק המזון? בבנקים? קבלו ריכוזיות יותר חמורה
ירושלים בתנופה, אבל היא תהנה מתהילה אורבנית קצרת מועד
שיחת העיר עם קובי כחלון, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בירושלים: "אני מגדיל את היחידות למקסימום ועושה סטייה לכמות החניות המינימלית, בכל רחוב שנסלול, רוחב מדרכה לא יפחת מ-5 מטר"
הצפיפות היא משאב כלכלי: אחוזה ברעננה ואבן גבירול הם רק דוגמה
ויסנטה גואייר פיורו, אדריכל העיר ברצלונה: "צריך לבטל את הדאון-טאון ולהתחיל לגדל עגבניות בתוך העיר" ■ "התחבורה במכונית פרטית הורגת את העיר"
פיטר ריס, אדריכל העיר לונדון, ברעיון בלעדי למדור "ביקור בית" במוסף הנדל"ן של "גלובס"
המלך הבא של ניו-יורק הוא חלומם הרטוב של רדיקלים חברתיים
התחממות גלובליתועידת ישראל לנדל"ןחזית המדעחקלאותטבעימי קורונהיפונתון אחד ביוםעירוניותתחבורה חכמה