אורי עיני

אורי עיני / צלם: איל יצהר
מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי

כתבות אחרונות

 

אדלר חומסקי זכו במרכז על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל

על התקציב התמודדו בשלב הגמר חמישה משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על שבעה מיליון שקל, מתוכם שני מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2019
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

אמיר גיא יקים עבור אדלר-חומסקי משרד פרסום בארה"ב

גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2019
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי מסמן דור המשך: שי אלמגור מונה לסמנכ"ל

אלמגור, שחוזר לארץ אחרי 6 שנים בענף הפרסום בניו-יורק, יחלוק את ניהול הלקוחות באדלר-חומסקי יחד עם אלעד ארמל המשמש גם הוא כסמנכ"ל לקוחות במשרד

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2016
אמיר גיא  / צילום: איל יצהר

האתגר של אדלר-חומסקי במעבר לעולם החדש

במשרד הפרסום אדלר-חומסקי מבינים שהשירותים הנדרשים בפרסום החדש עולים הרבה כסף, אבל הם לא מוכנים לממן אותם לבד, בלי השתתפות של הלקוח בנטל ■ לכן הם מנסים להוביל את לקוחותיהם לשיטת תגמול של ריטיינר, שתאפשר תכנון שנתי ■ אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד, בשיחה גלויה

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2015
אורי עיני, פרס קקטוס הזהב 2012 / צילום: יוסי כהן
אדלר חומסקי | לפני כולם

משרד הפרסום אדלר-חומסקי פיטר 20 עובדים

המשרד רשם בתקופה האחרונה ירידה בהיקפים של תקציבי עוגן ■ המנכ"ל המשותף אורי עיני: "אנחנו בעיצומו של שינוי המבנה הארגוני"

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2015

"אני אומר ללקוח: 'הנה רעיון, שלם לי'; והוא שואל: 'למה?'"

אמיר גיא, היו"ר החדש של איגוד חברות הפרסום, נחוש להחזיר את היוקרה לענף, כדי שמפרסמים יבינו אחת ולתמיד את ערכו האמיתי של קריאייטיב משובח ■ והוא כבר לא מסתיר את השאיפה לעבור סוף-סוף את מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2014

אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על בכירי ענף הפרסום?

כולם יודעים לזמזם "איזה זיפ שותים היום", גדלו על "עוגת עלית את אפית" וזוכרים את הגרסה הראשונה של "הקרב על המילקי" ■ אבל אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על הבכירים בענף הפרסום? ■ "גלובס" מציג: בחירת הפרסומאים

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2013

מה עומד מאחורי הקמפיינים שמחנכים אותנו לצרכנות נבונה?

קמפיינים שמחנכים לצרכנות נבונה שתקטין את הוצאותינו הם כבר עניין שבשגרה ■ האם מדובר בדאגה כנה לצרכן - או בעוד דרך של החברות להגדיל הכנסות?

מיכל רז-חיימוביץ' 06.06.2012
לפני כולם

אורי לברון מכר את מניותיו במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

‎‎לברון החזיק ב-12% ממניות המשרד, והן נרכשו ע"י השותפים האחרים: אייל חומסקי, אורי עיני ואמיר גיא‏ ■ אייל חומסקי אישר את הידיעה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 01.05.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

רוב תקציב הפרסום של טבע ישראל עובר לאדלר-חומסקי

בשלמור-אבנון-עמיחי תישאר פעילות המטה בלבד ■ היקף תקציב הפרסום של טבע ישראל עומד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2012

אורי לברון, שותף בכיר באדלר-חומסקי: "היום הגשום הגיע"

לברון מסמן את ההאטה בענף הפרסום, מתמודד עם הפיכת הארץ ל"רפובליקה של צרכנים", ולא פוסל את האופציה להיות הראובן אדלר של החבר מהתיכון, יאיר לפיד ■ ראיון למגזין G

חן שליטא 05.11.2011

האם הקמפיין לשחרור גלעד שליט העלה את מחיר העסקה?

איך הפך המותג "גלעד שליט" ל"בן של כולנו", והאם הפעילות האינטנסיבית בנושא גרמה לעלייה במחיר העסקה? ■ פרסומאים מנתחים את אחד הקמפיינים האמוציונליים בתולדות ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2011

"הציבור הישראלי מתרגל לשלב אסונות עם פרסומות"

האסון בכרמל גרם למפרסמים להתלבטויות: חלק החליטו מיד לחזור לשדר פרסומות כרגיל, אחרים עברו לפרסומות "אמפתיות", והיו שהפסיקו קמפיינים מחשש לפגיעה במותג

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2010

שנתיים אחרי: הטעויות הניהוליות של אובמה - והמסקנות

בתוך פחות משנתיים איבד נשיא ארה"ב את התמיכה, הפופולריות והתקווה שהביא עמו ■ איל ארד, חיים רומנו, אורי עיני ופרופ' מיכה פופר מעלים מסקנות מעשיות

ענת כהן 15.11.2010

הסיפור המלא: למה ראובן אדלר מכר את חלקו במשרד הפרסום שלו?

במקום למכור את מניות אדלר-חומסקי ל-grey העולמית, בסופו של דבר התרחשה עסקה - אבל בין אנשי המשרד ■ אייל חומסקי רצה להמשיך במשרד, אך ראובן אדלר כבר היה בשל לאקזיט

ענת ביין-לובוביץ' 16.09.2010

אדלר יוצא מאדלר-חומסקי: ימכור את חלקו לשותפים בכ-80 מיליון שקל

‎ימכור בהדרגה את חלקו לשותפים ויישאר יו"ר פעיל ‏‎■‎‏ העסקה משקפת למשרד שווי של 190-230 מיליון שקל ‏‎■‎‏ אייל חומסקי, המחזיק ב-40%, ימשיך להיות השותף הבכיר במשרד

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2010

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2