מחזור המכירות של רשת האופנה ברבעון הסתכם בכ-261.8 מיליון שקל ■ הרווח הנקי, עם זאת, נפגע והסתכם ב-18.5 מיליון שקל - 7.1% מהמכירות
המינוי של מוטי קרן למנכ"ל מגה צפוי להיות צל"ש או טר"ש
החברה, שמשווקת בין היתר את מותגי המשקאות RC קולה, תפוזינה, קריסטל ושוופס, הודיעה כי העלייה במחירים תיכנס לתוקפה בתחילת נובמבר
קוקה-קולה ישראל מחזיקה במותגי המשקאות המובילים בארץ ■ החברה המרכזית למשקאות: "בעקבות העלייה הדרסטית במחירי התשומות, אנו מעדכנים את המחירון החל מ-4 בנובמבר" ■ העלאת המחירים אינה כוללת את מוצרי טרה
(עדכון) - החל מ-1 בנובמבר יתייקרו מוצרי אסם - פרט למטרנה ■ מוצרי הקפה יעלו 6.1% יותר, מאפים יתייקרו ב-5.6%, חטיפים יתייקרו ב-5.8%, וזה לא הכול... ■ קמעונאי בכיר: "אנחנו קונים במבה מיצרנים לא מוכרים ב-1.1 שקלים"
בזמן שרשתות אופנה קטנות ובינוניות נקלעות לקשיים, רשתות מחסני האופנה פורחות ■ בניגוד לרשתות בקניונים, הן פותחות סניפי ענק וממוקדות בביגוד בייסיק
מחיר סל המזון הבסיסי שקבע משרד הבריאות גבוה משכר המינימום ומהווה מחצית מהשכר הממוצע במשק ■ היכנסו וצפו בטבלת הנתונים המלאה
בין המוצרים: דגני בוקר תלמה וכריות, מרגרינה בלובנד, מחמאה ומזולה, אבקות מרק של קנור, מיונז תלמה, מרכך כביסה בדין, סבוני דאב - וזו רק ההתחלה ■ קמעונאי בכיר: "ראיתי את המחירון, ונהיה לי חושך בעיניים. הם הלכו רחוק מדי"
שוק האופנה מתחיל לסמן כיוונים ברורים: הרשתות הגדולות הולכות ומתחזקות, ואת המחיר משלמות הבינוניות והקטנות ■ מתחת לרדאר יש כמה רשתות שדווקא מצליחות להפתיע, גם בתקופה קשה ■ זרקור על הקונספטים שמכים את השוק
יתרון אחד כבר יש לו ברכישת סניפי מגה: שופרסל מגלה שמחיר הקרבות משתנה
אם שופרסל תמשיך לנהוג כבת יענה, היא תהפוך ללא רלוונטית כמו מגה בול
מצד אחד הצרכנים דורשים מחירים מוזלים, ומצד שני התחרות גוברת
מהפכת הסלולר מוכיחה באופן החד ביותר ששם המשחק הוא ת-ח-ר-ו-ת
המיתוג בילבל צרכנים, התמחור היקר בלט לעין, ולכך נוספו כשלים לוגיסטיים
יצרנית המאפים גדרון שבבעלות שופרסל מנהלת מו"מ מתקדם לרכישת מעיין תעשיות מאפה, חברה פרטית עם מחזור מכירות שנתי של כ-30 מיליון שקל
אייפקסדוחות כספייםהראל ויזלהתייעלותמבטח שמירפוקסרשתות אופנהרשתות שיווקשופרסלתנובה