רשות התחרות הודיעה לאיתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלי רשת יוחננוף, ולסגנו אלעד חרזי כי החליטה לקיים נגדם שימוע לפני הגשת כתב אישום בחשד להסדר כובל • בנוסף הודיעה הרשות לאייל רביד, מנכ"ל ובעלי רשת ויקטורי, כי הוא חשוד בעריכת הסדר כובל בגין אירועים נוספים פרט לאלה שעליהם הודיעה לפני כחודש • באי-כוח ויקטורי: משכונעים שהרשות תחליט שלא להעמיד לדין את מרשינו
כשאיתן יוחננוף נשאל על הטבילה הראשונה שלו בעסק המשפחתי הוא נזכר: "בזמן מלחמת יום כיפור הייתי ילד. אבא שלי נעדר הרבה זמן, אז למדתי לעשות מסחר בעצמי" • היום הרשת שבראשה הוא עומד מונה 42 סניפים • בשיחה עם ערן גפן הוא מספר על המעבר מסיטונאות לקמעונאות, העסקה הסולידית עם מגה והדפוסים החדשים של הצרכנים בעת מלחמה • חצי שעה של השראה
עסקת בעלי עניין חריגה ביוחננוף: רוכשת חנות של כ-200 מ"ר בלבד מידי בתו של המנכ"ל ואחד מבעליה, איתן יוחננוף • הרשת מאופיינית בסניפים "גדולים ומרווחים" כלשונה, שמתפרסים על פני אלפי מ"ר כל אחד
יוחננוף מחזיקה במניות חברת העגלות החכמות A2Z, שנפלו בכ-66% מהשיא בפברואר • התוצאה - הפרשה להפסד של כ-20 מיליון שקל, שהובילה לצניחה של 65% ברווחיה ברבעון הראשון
הרווח התפעולי הסתכם בכ-227 מיליון שקל אשתקד, שיעור של כ-6.1% מההכנסות, לעומת רווח תפעולי של כ-211 מיליון שקל ב-2020 • תחלק דיבידנד של כ-100 מיליון שקל
רשת יוחננוף מסכמת את הרבעון השלישי עם מכירות בהיקף של 983 מיליון שקל, המשקפות גידול של כ-15% לעומת הרבעון השלישי אשתקד • הרווח הנקי לתקופה הסתכם ב-31 מיליון שקל, כלומר כ-3.4% מהמחזור
לאחר שבכירי שופרסל, שטראוס, ויקטורי, דיפלומט ורמי לוי נחקרו, כעת מדווחת רשת יוחננוף כי גם המנכ״ל והבעלים איתן יוחננוף זומן לחקירה במשרדי רשות התחרות
הזינוק ברווח הכולל מנומק בין היתר בהשקעה במיזם העגלות החכמות הקנדי A2Z • ההכנסות ברבעון השני גדלו ב-19.5% והסתכמו בכ-894 מיליון שקל
אחרי שהשקיעה בחברה שמפתחת עגלות חכמות, רשת הקמעונאות יוחננוף מעמיקה את דריסת הרגל שלה בעולם הטכנולוגיה: בוחנת השקעה באלגוריטייל, שמפתחת פתרון לניהול מלאי מבוסס בינה מלאכותית
מצבן המשופר של קמעונאיות המזון בשנים האחרונות, הרווחים השמנים וקופות המזומנים התפוחות, מביא את בעלי השליטה בהן לפעול להרחבת עסקיהם, לרוב לתחומים משיקים
רשת השיווק הרשמה ברבעון הראשון כנסות בהיקף של 817 מיליון שקל, המשקפות גידול של 6.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ורווח תפעולי של 58 מיליון שקל, המשקף עלייה של 18.3%
רשת קמעונאות המזון הציבורית משקיעה בחברה המחזיקה בסטארט-אפ הישראלי Cust2Mate שמפתח עגלות חכמות לסופרמרקטים ללא מעבר בקופה • היקף ההשקעה מסתכם בכ-2 מיליון דולר עבור כ-7% ממניות החברה עם אופציות להגדלת ההחזקה
הוא בנחיתות טכנולוגית מול המתחרות, אין לו מערך אונליין וגם לא דריסת רגל בחנויות העירוניות, והרשת שלו לא נהנתה כמו המתחרות מפריחה בקורונה • אבל איתן יוחננוף, הבעלים של רשת יוחננוף, דבק בגישה השמרנית של הרשת ובטוח שהיא הנכונה
רשת הקמעונאות החלה לשווק במסגרת מותג פרטי מספר מוצרים, ביניהם סוכר, שמן זית וגבינה צהובה • בכך היא מצטרפת לרשתות כמו שופרסל ורמי לוי, שבהן המותג הפרטי מהווה נתח משמעותי מהמכירות
בשלב הציבורי של ההנפקה נרשמו ביקושים גבוהים למניות, שהצטרפו לביקושים גבוהים בשלב המוסדי, מה שאיפשר לחברה להגדיל את היקף הגיוס • סכום הגיוס ישקף ליוחננוף שווי של 2.35 מיליארד שקל "אחרי הכסף"
(עדכון) - יוחננוף גייסה 462 מיליון שקל ותחל להיסחר בשווי של 2.3 מיליארד שקל - הרשת השלישית בגודלה בבורסה • לאחר שנים של צמיחה בפעילותן: שווי השוק המצרפי של שש הרשתות הציבוריות מגיע לכ-13 מיליארד שקל, כמעט מחצית ממנו מיוחסת לשופרסל
דוחות כספייםאירועים ומינוייםחוק המזוןחצי שעה של השראהיוחננוףמחירי המזוןקמעונאותרשת ויקטורירשתות שיווקתיאום מחירים