במחלקת המחקר של קרדיט סוויס מתחילים לסקר את אסתי לאודר בהמלצת "תשואת יתר", ובמחיר יעד של 82 דולר - גבוה בכ-9% ממחיר השוק
אסתי לאודר ומשרד יחסי הציבור רן רהב תקשורת הודיעו על הפסקת העבודה ביניהם, במסגרת ההחלטה בקבוצת אסתי לאודר העולמית להפסיק לעבוד עם משרדי יחסי ציבור חיצוניים
מה מכיל קרם פנים שעולה 2,000 שקל, והאם הוא באמת יטפל בקמטים יותר טוב מקרם שעולה 200 שקל? תלוי את מי שואלים
הצרכנים מעדיפים כיום מותגים שמייצגים עבורם ערכים כמו טוב לב ואחריות חברתית
ייצא מסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר ואפריל - וישווק רק בבתי-מרקחת ■ מנכ"ל אלקליל: "זו הצהרה על כך שגוף בינלאומי מטפח את בתי-המרקחת בארץ, שכולם הספידו מזמן"
מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול
סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"
מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות
בעקבות פרסומים הבוקר לפיהם שוקלת אסתי לאודר להעביר את תקציב יחסי הציבור מרהב תקשורת לעיתונאית לשעבר מיכל גרייבסקי - מכחיש מנכ"ל החברה, אורן רווח, כי יש כוונה כזו
ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום
גוצ'ידוחות כספייםדיוטי פריחרם צרכניםמוצרי יוקרהמיזוגים ורכישותמקדונלד'ססטארבקסקוסמטיקהשדה תעופה