אסתי לאודר

כתבות אחרונות

 

הטיפ היומי: מניה סולידית שיכולה לעלות ב-9%

במחלקת המחקר של קרדיט סוויס מתחילים לסקר את אסתי לאודר בהמלצת "תשואת יתר", ובמחיר יעד של 82 דולר - גבוה בכ-9% ממחיר השוק

שירות גלובס 03.12.2013

אחרי 20 שנה: קבוצת אסתי לאודר ורני רהב נפרדים

אסתי לאודר ומשרד יחסי הציבור רן רהב תקשורת הודיעו על הפסקת העבודה ביניהם, במסגרת ההחלטה בקבוצת אסתי לאודר העולמית להפסיק לעבוד עם משרדי יחסי ציבור חיצוניים

שירות גלובס‏ 11.08.2011

קרם דה לה קרם: האם מוצרי הקוסמטיקה היקרים יותר יעילים?

מה מכיל קרם פנים שעולה 2,000 שקל, והאם הוא באמת יטפל בקמטים יותר טוב מקרם שעולה 200 שקל? תלוי את מי שואלים

גליה שפרינג 16.07.2011

הצרכן מחפש משמעות

הצרכנים מעדיפים כיום מותגים שמייצגים עבורם ערכים כמו טוב לב ואחריות חברתית

שמחה סיגן 30.06.2011

מותג הטיפוח והקוסמטיקה דרפן יוצא מרשתות הפארם

ייצא מסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר ואפריל - וישווק רק בבתי-מרקחת ■ מנכ"ל אלקליל: "זו הצהרה על כך שגוף בינלאומי מטפח את בתי-המרקחת בארץ, שכולם הספידו מזמן"

אילנית חיות 15.09.2010

קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים

מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול

גליה שפרינג 11.12.2009

מה קרה במיתון הנוכחי ל"מדד הליפסטיק"? תשאלו את נשיא אסתי לאודר

סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"

יעל בן ישראל 14.11.2009

בכיר בשוק הבישום: "בסוף עוד יחלקו כאן בשמים בחינם"

מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות

אילנית חיות 17.09.2009

מנכ"ל אסתי לאודר ישראל: "לא שינינו את משרד יחסי הציבור שלנו"

בעקבות פרסומים הבוקר לפיהם שוקלת אסתי לאודר להעביר את תקציב יחסי הציבור מרהב תקשורת לעיתונאית לשעבר מיכל גרייבסקי - מכחיש מנכ"ל החברה, אורן רווח, כי יש כוונה כזו

שירות גלובס‏ 14.06.2009

עקב המיתון: משווקי מוצרי הצריכה והיופי בארה"ב קיצצו בהוצאות הפרסום ברבעון הרביעי

ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק ; קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום

אדוורטייזינג אייג' 13.04.2009

   12   

   נמצאו 26 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2