למעלה מ-99% מבעלי המניות תמכו בעסקה לרכישת החברה שעוסקת בייצור חלב ומיצים • כעת ממתינה העסקה לאישורים רגולטוריים בדרום אפריקה, ביניהם מהרשות לתחרות - מה שצפוי לקחת כמה חודשים לפחות
דוד מימון בוועידת ישראל לעסקים 2015: "הורדנו מחירים ב-10% בחצי השנה האחרונה, והמחירים ימשיכו לרדת" ■ "אתר האינטרנט שלנו הוא אתר הסחר הגדול בישראל - הוא מוכר ב-278 מיליון דולר"
מנכ"ל שקם אלקטריק היוצא, בני גרינאפל, בכנס הקמעונאות: "היבואנים שומרים על הקמעונאים ודואגים שהמחירים באינטרנט לא יהיו נמוכים. יד רוחצת יד"
טרה השיקה ביולי 2013 את סדרת הגבינות הצהובות ללא חומר משמר ■ בתקופה זו צמחו מכירות הקטגוריה כולה ב-5%, והגידול הכספי היה 11% בשל עליות מחיר
בשבוע שעבר הפסיקה טרה את האספקה למסעדות ■ מנכ"ל טרה: "לא תיכננו שנצטרך כבר בשלב הזה להגדיל את הייצור. לצערנו יש מחסור על חלק מהמדפים"
רק היום נחת על שולחן מנכ"ל טרה, ארן אלסנר, מכתב מטעם עמותת הגורם האנושי ובו קריאה להימנע מעליית מחירים ■ בשבוע שעבר הודיעו גם שטראוס וגם תנובה על העלאת מחירים בשיעור של עד כ-4.8%
לאחר ששטראוס ותנובה הכריזו על העלאת מחירים, העמותה דורשת מטרה להימנע ממהלך דומה: "חברה שתימנע מעליית מחירים תהנה מהגירת לקוחות"
(עדכון) - הוועדה המליצה גם על ועדת חקירה פרלמנטרית למחירי המזון ■ שאמה: "לא יכול להיות שקוטג' יעלה כמו קוויאר" ■ תנובה סירבה לחשוף את רווחיה מהקוטג' ■ אחד ממובילי החרם: "מישהו פה צריך להיכנס לכלא!" ■ מנכ"ל טרה מאשים את הקמעונאים בנסיקת מחיר הקוטג'
משיקה במקביל את המותג "מוו" שיתחרה במילקי של שטראוס ■ מנכ"ל טרה: "לא ננגוס במילקי. הקטגוריה תגדל"
חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"
אחרי ההצלחה השיווקית של מולר, טרה משיקה את מותג הבית החדש בהשקעה של 6 מיליון שקל ונערכת לקרב עם תנובה ושטראוס בדרך להשבת נתחי השוק שאיבדה בחלק מהקטגוריות המנכ"ל: "אנחנו כאן לטווח הארוך"