הקמפיין, שכולל באנרים בכל האפליקציות ואתרי החדשות והכלכלה המובילים בישראל, עולה תחת הכותרת "יזכור עם ישראל להחזיר את הדר גולדין ואורון שאול" ויימשך כשבועיים
המצב בשוק פרסומות הבאנרים דומה באופן מדאיג לשוק המשכנתאות ערב משבר הסאב-פריים ב-2008 ■ האם גם בענף הזה זה צפויה לבסוף קריסה רבתי?
כך עולה ממחקר שערכו Adobe ו-PageFair ■ שיעור השימוש צפוי להתגבר בשנים הבאות, בין היתר הודות לכניסה ניכרת של חוסמי הפרסומות גם לעולם המובייל
האם גוגל מציגה למפרסמים שהיא יכולה למכור פרסום באתרים ישראליים, על אף שהיא לא באמת יכולה לספק את הסחורה ולהציע את הפרסום בהם?
מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?
בזמן שאתרי הטכנולוגיה והחדשות דיווחו אמש על השקת הגרסאות החדשות של אייפון 5, בבאנרים מסביב לידיעות אלה התנוססו פרסומות של סמסונג המתחרה
האתר מדווח למפרסמים השונים על כמות חשיפות, אך בפועל הגולשים לא צופים בבאנרים ■ באתר מכחישים את הטענות
הצעה לקמפיין מוניציפלי דיגיטלי מבריק, שאף מועמד לא יאמץ
כך עפ"י הערכות ■ הסטארט-אפ הישראלי מספק פלטפורמה ליצירת באנרים אינטראקטיביים בקלות ■ סך הגיוסים של bannerplay עד היום עומד על 800-850 אלף דולר
bannerplay מאפשרת ליצור באנרים איכותיים ואינטראקטיביים באמצעות ממשק אינטרנטי פשוט ותבניות מוכנות מראש
מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי
הליכוד משיק היום פעילות אינטראקטיבית המאפשרת לגולשים להביע תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ולהופיע לצידו על גבי הפרסום באינטרנט
פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא
כמה טוב שיש חברים: המנכ"לים של "וושינגטון פוסט" ונטפליקס, שמשמשים כדירקטורים בפייסבוק, השקיעו 8 מיליון דולר בפרסום ברשת החברתית
דאבל וריפיי יצרה קטגוריה חדשה בפרסום המקוון - בדיקת נאותות לפרסומות ■ הבדיקה מוודאת שהפרסומת מופיעה באתרים רלבנטיים ושתקציב הפרסום מנוצל כהלכה