האם החוק הטרי שבא לתת מענה למנויים הכבולים במכוני הכושר מספק פתרון הולם? לא בטוח ■ הקנסות על עזיבת המכון עדיין גבוהים, ושיטת החישוב מסורבלת ■ בצד החיובי: לקוחות קלאב הוטל יכולים להשתחרר מהחוזה בלי קנס
שופט העליון אליקים רובינשטיין דחה בקשה לתביעה ייצוגית נגד אל-על בטענה כי חברת התעופה גובה שלא כדין דמי ביטול מלאים עבור כל כרטיס טיסה
ריענון אזהרת המסע לטורקיה גורמת לאלפי ישראלים לבטל את החופשות שם ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי מי שמעוניין לבטל כעת את החופשה בטורקיה בשל אזהרת המסע לא יראה את כספו חזרה, אלא אם כן החברה תבחר ללכת לקראתו
החל מקורס פסיכומטרי, דרך מנוי לחדר כושר ועד חתונה - ישראלים רבים נאלצים לבטל עכשיו באופן מלא או חלקי את התוכניות שלהם ■ האם הם יראו את כספם?
גישת ביניים הציגו בתיאטרון הקאמרי, שם הסבירו כי שינויים כרגע אינם אפשריים, אך הציעו ללכת לקראתנו ולנסות למכור עבורנו את הכרטיסים בקופה
צרכנים שמבקשים לבטל חופשה בגלל המצב נתקלים במבוכה מצד הספקים, ולא בכדי - פסיקת בג"ץ קובעת כי אפילו צו 8 אינו מהווה עילה להחזר כספי על ביטול טיסה ■ עם זאת, גורמי תיירות בארץ הולכים לא פעם לקראת המבטלים
המצב הביטחוני מביא לביטול עסקאות תיירות או אירועים, מונע מאנשים להגיע לעבודה, ומונע מהילדים ללכת לקייטנה ■ "גלובס" עונה על מספר שאלות בוערות
תאפשר לטסים עד לתאריך זה לבטל את כרטיסי הטיסה ולקבל החזר, או לחלופין לדחות את הטיסה לתקופה שלא תעלה על 6 חודשים - ללא דמי ביטול או שינוי
זאת משום שהלקוחה שילמה חלק מהסכום בנקודות שצברה כחברת מועדון
שופטת העליון עדנה ארבל קבעה כי דמי הביטול שקבועים בחוק - 100 שקל או 5% מגובה העסקה - יחושבו עבור כלל העסקה ולא עבור כל פריט בנפרד
החברה האמריקנית, שקיבלה בעבר ארכה להשלמת העיסקה, ביקשה ארכה נוספת, והמשביר החליטה להודיע על ביטול העסקה ולבחון השקעות מצד גורמים אחרים שהביעו עניין בקבוצה
נפגעתם מבית עסק - אבל תביעה קטנה נשמעת לכם כמו משימה בלתי אפשרית? כשנה לאחר שהוקם מערך הסיוע של המועצה לצרכנות, הנתונים מגלים שמשתלם לתבוע ■ את מי תובעים הכי הרבה, על מה תובעים ואיך זה עובד?
הלקוחה רכשה משקפיים, התחרטה באותו יום, ואז זכתה לסאגה של טרטורים והבטחות-שווא להחזר התשלום ■ רק לאחר פניית "גלובס" דברים התחילו לזוז: חודש וחצי לאחר ביטול העסקה כרטיס האשראי זוכה, והצ'ק המיוחל הגיע
יו"ר ועדת הכלכלה, אבישי ברוורמן: "באתי לנושא הזה 'טאבולה רסה', אך מספר פניות הציבור שאני קיבלתי וגופים אחרים קיבלו בנושא הזה היה הגבוה ביותר"
זאת בגין ביטול עסקת מכירת חלק מזכויותיה של אדרי-אל בדיזינגוף סנטר בת"א ובקניון "שמונה סנטר" בקריית שמונה לריט 1 תמורת 172.5 מיליון שקל
הלקוח מסר לחברה את מספר כרטיס האשראי שלו במעמד ההתקשרות הראשונית, אך מיד לאחר מכן הודיע על ביטול העסקה ■ במשך שנה הוא דרש שכספו יוחזר, אך ללא הועיל ■ בעקבות פניית "גלובס" הכסף יוחזר לצרכן
חברות תעופהחופשהטיסותכרטיסי טיסהמיזוגים ורכישותמיסוי נדל"ןמשפט נדל"ןנגיף הקורונהנדל"ן: עסקאות נדל"ןתיירות