חשבון נפש ליום כיפור: "גלובס" בודק אילו חברות מככבות בראש דירוג מספר הפניות שקיבלה המועצה לצרכנות - ומגלה שליטה של חברות הטלוויזיה והתקשורת בעשירייה הפותחת
הוועד האולימפי הבינלאומי ונציגו בישראל תובעים 300 אלף שקל ממשרד הפרסום ומחברת ברימאג דיגיטל אייג', בטענה כי עשו שימוש בסמל האולימפי בקמפיין של Kenwood תוך הפרת זכויות הוועד ולשם עשיית רווח על חשבונו
ענף החשמל בארץ עובר מהפכה: היבואנים קונים רשתות שיווק ולא פוסחים גם על רכישת יבואנים אחרים, חנויות ממשיכות להיפתח, האינטרנט ממשיך להחזיק בנתח השוק שכבש, המרווחים נשחקים - והתחרות הולכת ומחריפה
זאת לפי שווי של 80 מיליון שקל ■ מחזור המכירות של שתי הרשתות עומד על 250 מיליון שקל ■ המהלך יעזור לגיור, בעל השליטה בניופאן, להתחרות בשאר יבואניות האלקטרוניקה המחזיקות רשתות מכירה משלהן
בנוסף לבייביליס יקבל יהושע TBWA גם את תקציבי המותגים אפקס וגרץ ■ היקף תקציב הפרסום הכולל של 3 המותגים עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה
משיקה סדרה של תנורי Built In וסדרה של כיריים קראמיות תחשוף את התנורים והכיריים בחסויות לתוכנית בישול ובמודעות בעיתוני עיצוב
ברימאג דיגיטל אייג' תשקיע בהשקת המותג "קנווד קולינרי" כ-500 אלף שקל בשלב הראשון
אלקטרה מוצרי צריכההמלצות אנליסטיםחנויותמוצרי חשמלקמעונאותרשתות חשמלתדיראןמומחים כותבים