ברימאג דיגיטל אייג'

כתבות אחרונות

 

דירוג 20 החברות המרגיזות במשק: HOT מובילה לפני חברות הסלולר

חשבון נפש ליום כיפור: "גלובס" בודק אילו חברות מככבות בראש דירוג מספר הפניות שקיבלה המועצה לצרכנות - ומגלה שליטה של חברות הטלוויזיה והתקשורת בעשירייה הפותחת

דפנה הראל-כפיר 16.09.2010

הוועד האולימפי נגד יהושע TBWA: השתמש בסמל שלנו ללא רשות

הוועד האולימפי הבינלאומי ונציגו בישראל תובעים 300 אלף שקל ממשרד הפרסום ומחברת ברימאג דיגיטל אייג', בטענה כי עשו שימוש בסמל האולימפי בקמפיין של Kenwood תוך הפרת זכויות הוועד ולשם עשיית רווח על חשבונו

חן מענית 18.07.2010

זהירות מתח גבוה: ענף החשמל בישראל נכנס למלחמת עולם

ענף החשמל בארץ עובר מהפכה: היבואנים קונים רשתות שיווק ולא פוסחים גם על רכישת יבואנים אחרים, חנויות ממשיכות להיפתח, האינטרנט ממשיך להחזיק בנתח השוק שכבש, המרווחים נשחקים - והתחרות הולכת ומחריפה

אילנית חיות 09.06.2010

צביקה גיור במו"מ לרכישת 26% מבסט ביי וביג בוקס

זאת לפי שווי של 80 מיליון שקל ■ מחזור המכירות של שתי הרשתות עומד על 250 מיליון שקל ■ המהלך יעזור לגיור, בעל השליטה בניופאן, להתחרות בשאר יבואניות האלקטרוניקה המחזיקות רשתות מכירה משלהן

אילנית חיות וצחי הופמן 17.11.2009

תקציב הפרסום של בייביליס עובר מענבר-מרחב-שקד ליהושע TBWA

בנוסף לבייביליס יקבל יהושע TBWA גם את תקציבי המותגים אפקס וגרץ ■ היקף תקציב הפרסום הכולל של 3 המותגים עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

יבואנית LG נכנסת לתחום התנורים והכיריים בהשקעה ראשונית של מיליון שקל

משיקה סדרה של תנורי Built In וסדרה של כיריים קראמיות ; תחשוף את התנורים והכיריים בחסויות לתוכנית בישול ובמודעות בעיתוני עיצוב

שירות גלובס 06.11.2008

יבואנית Kenwood מותחת את המותג בישראל לתחום כלי הבית והמטבח

ברימאג דיגיטל אייג' תשקיע בהשקת המותג "קנווד קולינרי" כ-500 אלף שקל בשלב הראשון

שירות גלובס‏ 02.10.2008

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2