מוכתר קנט ירצה על מותגים בזמנים של אקלים כלכלי משתנה ועל המחוייבות לאחריות חברתית ■ הכנסות המפגש, שייערך ב-31 באוגוסט, יועברו כתרומה לעמותת "ספיישל אולימפיקס" למען ספורטאים עם לקות שכלית
טוענים כי נוכח ההתבטאויות של יו"ר מועצת הרשות השנייה בראיון, יש חשש לביצוע "תרגילים" שיעקפו את החוק בעניין ההסדר עם ערוץ 10 ■ "דאבוש מועלת בתפקידה כשהיא מתווה קו תמיכה ברור בערוץ"
מהלך הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי בא לידי ביטוי בעבודה מקיפה על המגזינים של העיתון: "מדד המותגים", "G", "ליידי גלובס" ו"פירמה"
האתרים הזרים חוגגים: התחזקות ליו-טיוב, טוויטר ופייסבוק ■ בגיזרה הישראלית, האתרים של קשת ורשת ממשיכים להתחזק בחודש יולי
נתוני החשיפה מתייחסים למחצית הראשונה של 2009 ■ עלייה בחשיפה גם ל"ישראל היום", "מעריב" ו"ישראל פוסט" ■ יציבות בסך החשיפה לעיתונות המודפסת ■ עלייה בהאזנה לקול ישראל וגלי צה"ל
הזינוק בחשיפה של "גלובס" מוחק כל פער מ"דה מרקר" (15.9% מול 16%) בדירוג הכללי, על אף שהאחרון מפעיל רשת חברתית ■ "גלובס" גם מוביל בגלישה הכלכלית ממקומות העבודה, עם 18% מול 17.2% ל"דה מרקר"
בוועידה ייחשף מדד המותגים של 2009 ■ בין המשתתפים בוועידה: משה כחלון, יוסי מימן, אביב גלעדי, עופר נמרודי, רמי לוי, אבי גבאי ועוד
יחלקו 30 כרטיסים לטקס הפתיחה של המכבייה לאוהדי "גלובס" שיהיו פעילים בטוויטר ובפייסבוק ויסייעו להפצת הבאזז ברשת, זאת במסגרת פעילות לקידום ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"
שרתוק, שייקח חלק בדיון בנושא "דיאלוגים בתקשורת", מתמחה בתחרות של חברת הכבלים עם ה-IPTV
זו הפעם הראשונה ש-TechCrunch, הנחשב לאחד הבלוגים הפופולריים ביותר בתחום הטכנולוגיה והאינטרנט, משתף פעולה עם גוף מדיה ישראלי
תועבר בשידור חי למנויים שברשותם מכשיר סלולר תומך דור 3 ■ שידור הוועידה התאפשר בעקבות שיתוף-פעולה בין "גלובס" לחברת החדשות של ערוץ 2
לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס", בשיתוף TWS, "גלובס" מאפשר לכם לשלוח טוויטים מהנעשה בוועידה ישירות מהסלולרי ע"י שליחת SMS - זאת באמצעות TALKER המציע ממשק טוויטר בעברית
(עדכון) - האייטם הזוכה יוכרז בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" בשיתוף TWS ■ התחרות נערכת כחלק משיתוף-פעולה בין אתרי "גלובס" וחדשות 2
אתר "קריאייטיב ואלי" יציג את העבודות השונות של משרדי הפרסום והאינטראקטיב הישראליים המשתתפים בתחרות "אריה הזהב" בקאן ■ שניים ממדרגי העבודות באתר יזכו בכרטיס טיסה לפריז
את הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, יוביל ברקוד חכם הניתן לסריקה ע"י כל מכשיר סלולרי תומך דור 2.5 ומעלה ■ סריקת הברקוד תוריד למכשיר את כל המידע הרלוונטי לקראת הוועידה
במסגרת הוועידה ייחשף לראשונה מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009
אלונה בר אוןאליעזר פישמןאמון הציבורבינה מלאכותיתבית המשפט העליוןדוח אמון 2021דירוגועידת ישראל לעסקים 2022עיתונותתרבות