שגריר דיווחה היום על עלייה של 25% בהכנסות הרבעון הראשון ועל זינוק חד ברווח הנקי ל-4.7 מיליון שקל
בהפרש של פחות מחודשיים נקטו שני בתי משפט גישות שונות, שמייצרות אי-ודאות ביחס לעמדת הפסיקה בשאלת האחריות בתאונות שבהן מעורבים גורר ונגרר
האופנוע של רן פניבילוב נגרר לאחר שנטען כי רכב עליו בהשפעת אלכוהול ■ הקנס שגבוה מהתקנות בחוק עמד על 471 שקל, נוסף ל-413 שקל בגין אחסנת כלי הרכב ■ "רציתי שיעבדו קשה בספירת הכסף, כמו שעבדתי קשה כדי לשלם"
חם ברשת: נהג ג'יפ שחנה בחניה אסורה ברחוב חזר לרכבו ומצא אותו מורם ע"י גרר ■ כשתחנוניו לפקח החניה שיוותר לו על הקנס עלו בתוהו, הוא החליט לעשות מעשה
ביהמ"ש לעניינים מקומיים: "אין כמו הנאשם אשר חייב לדעת את איסורי החניה ברחובות ת"א, שכן הוא זה שגורר כלי רכב אשר חונים באיסור ברחובות העיר"
הוט: אין קשר לשביתה, זהו נוהל פנימי שמחייב החזרת הרכב במקרה של אי-עבודה או חופשה בת שבוע ויותר ■ עם זאת, בהוט סירבו להציג את הנוהל הפנימי
לקוחה של ביטוח ישיר נתקעה עם רכבה בחניון והזמינה גרר ■ אלא שאז נודע לה כי עליה לשלם עוד 200 שקל
בתביעה, בהיקף 100 מיליון שקל, נטען כי העירייה הנחתה את פקחיה לפעול למתן דו"חות חניה לרכבים החונים באדום-לבן רק כנגד מי שאינו תושב העיר ■ לטענת התובע, נוהל פסול זה "הוקע" בפסק דין של ביהמ"ש העליון
בפסק דין טיפוסי קבע השופט אדמונד לוי כי עיריית ת"א מבצעת אכיפה סלקטיבית פסולה של עבירות חניה באדום-לבן ■ "כלום נשקף מתושבי מבשרת-ציון סיכון מיוחד, שלמזלם של תושבי ת"א לא דבק במכוניותיהם?"
לטענת התובע, "עמלת" הגרירה בסך 83 שקל שגובה הגורר עבור העירייה נגבית שלא כחוק ■ בהחלטה צינה השופטת כי מנתוני העירייה עולה כי בכל שנה נגררים בת"א כ-95 אלף רכבים
מי שבחר שלא לשלם לחברת הביטוח תוספת של 150-300 שקל לשנה על שירותי גרירה, עלול לשלם מחיר גבוה בהרבה על שירותי גרר חד-פעמיים "גלובס" בדק 6 מוקדי גרירה ומצא פער של מאות שקלים בהצעות המחיר