ההכנסות מהפעלה של אל-על הסתכמו ב-541 מיליון דולר, עלייה קלה לעומת 538 מיליון דולר ברבעון המקביל ■ הוצאות ההפעלה עלו ב-5% ל-433 מיליון דולר, בעיקר על רקע תוספות שכר לעובדים
לאחר פתרון הסכסוך מול הטייסים, נותנת החברה מענה לשורה ארוכה של נושאים הקשורים לרווחתם של אנשי אל-על
בדרימליינר, בואינג התמקדה ביעילות ונוחות משופרת לנוסעים ובהקטנה משמעותית של עלויות הדלק לחברות התעופה ■ ולא, ההוזלה המשמעותית לא תגולגל לצרכן
במטוסים יש 282 מושבים הנחלקים ל-3 מחלקות נוסעים, כשהחברה מוותרת על המחלקה הראשונה לטובת מחלקת עסקים משודרגת ומרשימה, מחלקת פרימיום אקונומי ומחלקת תיירים
זאת לעומת הפסד נקי של כ-21 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ הגידול בהפסד נובע בעיקר מגידול בעלויות השכר, שברובו נובע מעיתוי מענקים חד-פעמיים בגין 2016 ותיסוף השקל
חברה זרה תספק לאל-על שירותי תחזוקה בכ-125 מיליון דולר ■ אל-על תוכל להוציא מתחולת ההסכם מספר מטוסים שרכשה ולסיימו החל מהשנה החמישית ■ כל מטוסי צי הבואינג החדש יימסרו לה עד סוף 2020
הקו החדש יחל לפעול בנובמבר 2017 בתדירות של 3 טיסות שבועיות שיתקיימו במטוסי בואינג 777-200 ■ מחירי הטיסות טרם נחשפו
המנכ"ל דוד מימון ייהנה ממענק של 2.1 מיליון שקל ■ היו"ר עמיקם כהן, שהודיע באחרונה על סיום כהונתו בתפקיד, יקבל כ-1.1 מיליון שקל, ולצדו תעניק אל-על סכומים של בין 237 אלף ל-420 אלף שקל ל-4 בכירים נוספים
מועד סיום הכהונה של כהן ייקבע בהמשך, עם מינוי יו"ר דירקטוריון חדש באופן רשמי
וגם: שאול אלוביץ' מקדם את בנו ואת מקורבו
חברת התעופה עברה להפסד של 2.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי ■ ועד הטייסים: "הסכסוך עמנו עלה להנהלת אל-על סכום של 60 מיליון דולר"
וגם: מי הגיעו לחגיגות השנה של הפורום הישראלי למנהיגות?
מנכ"ל אל-על, דוד מימון, ומנכ"ל חברת התעופה האוסטרלית QANTAS, גארת אוונס, חתמו היום על מסמך הבנות לקראת הסכם קוד שייר בין החברות
(עדכון) - יו"ר נציגות אל-על: "מדובר בהישג חשוב לעתיד החברה. זה המקום להזכיר כי אלפי עובדים באל-על נמצאים כבר שבועות ארוכים במו"מ עם הנהלת אל-על לשיפור תנאי העסקתם ולהסדרת סוגיות עקרוניות"
הטייסים המבוגרים יבצעו 10 סימולטורים של הדרכה בחודש ויפוצו בכ-1,000-1,100 שקל עבור כל סימולטור ■ כ-20 טייסים ותיקים יפרשו ויקבלו מענק של כ-600 אלף שקל
(עדכון) - הנהלת אל-על: "כניסה לתוקף של ההתפטרות עלולה לגרום לכך שלא תתאפשר הפעלת טיסות, דבר שיגרום לחברה לנזקים שאין היא יודעת להעריך" ■ ועד הטייסים: "האגו של המנכ"ל רוצה לנצח את עובדיו"
אביב לויאורי יוגבאילנית חיותאל עלדוחות כספייםהפרטהועידת ישראל לעסקים 2014חברות תעופהיוסי ניסןצוק איתן