תוכנית הריאליטי של קשת כובשת את שני המקומות הראשונים בטבלה השבועית ■ "רוקדים עם כוכבים" של רשת במקום השלישי ■ רשת הצליחה להכניס השבוע 5 תוכניות לעשירייה הפותחת בטבלה
תוכניות שניתן לראות בערוצים אחרים בעת שידור "האח הגדול", א' החל מ-21:00
בלי לצפות באף פרק של אף עונה, הפכתי לעוד בורג במכונת קידום מכירות התוכנית
זכיינית ערוץ 2 קשת שידרה השבוע 4 שעות של תוכנית הריאליטי - זאת למרות שתקנות הרשות השנייה אינן מאפשרות שידור של יותר מ-3 שעות של תוכניות ריאליטי או בידור במהלך שבוע אחד
זאת בדומה לרייטינג שרשם הפרק הראשון בעונה השנייה ששודר ביום א' - 31.5% ■ מהדורת חדשות ערוץ 2, ששודרה לפני "האח הגדול", זכתה אמש לרייטינג של 20.3%
מספר נקודות למחשבה על "האח הגדול", ג' 21:00, ערוץ 2
(עדכון) - כך מעריכים בכירים בשוק המדיה ■ מדובר בגידול של 45% לעומת יום שידור רגיל של קשת ■ הרייטינג הממוצע של הפרק ששודר אמש עמד על 31.5% ■ יפעת בקרת פרסום: קשת שיבצה בתוכנית 29 דקות פרסום
"האחות הקטנה", ו' 22:30, ערוץ ביפ
אתר "האח הגדול" בפורטל Mako של קשת יעלה לאוויר ב-15 לנובמבר ויכלול שיתוף-פעולה מסחרי עם המותג ביסלי של אסם ■ במסגרת המהלך ירחיב האתר את פעילויות התוכן שלו ויגביר את השימוש בכלים טכנולוגיים
במקום עונה של "הבלוק" יכלו הצופים ליהנות מעונה של תוכנית בידור יוקרתית, במקום עונה של "המירוץ למיליון" יכולנו לקבל 3 עונות של דרמה משובחת, ובמקום עונה של "פרויקט מסלול" יכולנו להשתעשע מקומדיה מושקעת
תשקיע במהלך כמיליון שקל ■ העונה החדשה של "האח הגדול" תעלה לשידור בנובמבר ע"י זכיינית ערוץ 2 קשת
בבית מתבצעות עבודות בנייה והקמה מחדש ע"י קבוצת משולם לוינשטיין הנדסה וקבלנות ■ הבית ממוקם במתחם המשתרע על כ-1,250 מ"ר שטח בנוי וכולל גינה ובריכה ■ העונה השנייה של "האח הגדול" תעלה בעוד כחודש
הטלוויזיה עדיין מהווה מקור פרנסה חשוב ליוצרים ■ מה"אה-מאה-יה-אה" של "הישרדות" ועד למוזיקה ב"סרוגים" וב"הבורר" - האנשים שמאחורי הצלילים נחשפים, וגם הסכומים ■ מי הכי משתלם? ערוץ 2, אלא מה
קשת תטמיע את הטכנולוגיה של מיקרוסופט ב-Mako ■ גולשי msn ישראל יוכלו ליהנות מצפייה בקטעים מתוכניות כגון "ארץ נהדרת", "האח הגדול", "כוכב נולד" ועוד
מנחם בן ופנינה טורנה הם שאריות מחוממות מארוחה שעוד כשהיתה טרייה, היתה רקובה
אורי שנער, נשיא זכיינית ערוץ 2 קשת עד 2005, בראיון למגזין G: "הטלוויזיה המסחרית יכולה להרוויח גם בתנאים הקיימים. מדברים על 5 מיליון דולר ל'הישרדות', 10 מיליון דולר על 'האח הגדול', 2 מיליון דולר ל'מפרץ האהבה'. יש פה היסחפות בהוצאות"
אנדמולהזמר במסכההמירוץ למיליוןלי-אור אברבךערוץ 14פרסום בטלוויזיהקשת 12ריאליטירייטינג רשת 13