תיאטרון הבימה למד לקח חשוב: את הכסף סופרים במדרגות ולא בסיכומים עם רגולטורים, בטח לא אחרי שמוותרים על נכס כה משמעותי בלי שרואים את הכסף בחשבון • פרשנות
עיריית תל-אביב תרכוש את חלקה של המדינה (50%) בבניין של התאטרון הלאומי, לאחר שהאחרונה החליטה לפרק את השותפות בהחזקת הנכס עם העירייה • ל"גלובס" נודע כי בדיונים לקראת גיבוש העסקה ננקב סכום של 5.5 מיליון שקל בלבד לשווי התמורה שתקבל המדינה
את הקפיצה אל המסך עשתה מירב שירום בעונה השנייה של "פאודה", אבל שנים קודם לכן כבר הספיקה להיבחר לשחקנית השנה בתיאטרון • למה עדיין היא לא פרצה אל התודעה, ובגדול? צריך לחזור עד לכיתה ג' בשביל זה • ראיון
היועמ"ש הגיש לעליון את עמדתו ביחס לסכסוך המתמשך בין התאטרון הלאומי לעירייה, ששינתה את סיווג הארנונה של "הבימה" ובכך העלתה משמעותית את גובה התשלום שהתאטרון נדרש לשלם • לעמדת היועמ"ש, לא הייתה לעירייה ברירה אלא לתקן את סיווג הארנונה של "הבימה", והיא אף לא הייתה מחויבת לקבל לשם כך אישור משרי האוצר והפנים
על רקע סערת חוק "נאמנות בתרבות", הציב האמן איתי זלאיט את הפסל בסמוך לתיאטרון הלאומי • זלאיט הוא זה שהציב בעבר את פסלו המוזהב של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכיכר רבין
גל אמיתי יודע מה אתם רוצים לשאול אותו (האקסית אגם רודברג), ותכלס גם אין לו בעיה עם זה, אבל שווה גם לדפדף הלאה את הרכילות אל מה שמעניין באמת: הוא איש עסקים לא פחות מוכשר מאשר שחקן • ויודעים מה, אולי יותר
"ליידי גלובס" מציג את המנהלות המחזיקות בעמדות השפעה בתחומי התקשורת, הפוליטיקה, הפיננסים, האקדמיה, ההייטק והתיאטרון • מתוך גיליון 'הנשים המשפיעות בישראל'
אושרת אינגדשט, שחקנית הבימה וכוכבת ילדים בעלייה, לא מחכה להזדמנויות שיפלו עליה מהשמיים, היא מתנפלת עליהן בלהט מידבק • ואיך זה קשור למקום שממנו באה • ריאיון
הסירוב לריאליטי ("שקר בהתגלמותו") • האכזבה מהקולנוע ("הפך ללונה פארק של גיבורי-על") • המשבר של התיאטרון הישראלי ("מאבד את הערך שלו, ולא רק בגלל הגברת רגב") • המצב הפוליטי ("אנחנו נוטים לשכוח עד כמה אנחנו יכולים להיות פגיעים") • והבחירה להיות המנהל של עצמו, עם מופע יחיד חדש והפקות עצמאיות • מוני מושונוב בראיון חשוף ומטלטל
הוא הפיק סרט אבל לא יעשה זאת שוב ("עלה פי 4 ממה שגייסתי"), ומסביר איך הוא מתחבר לדמות של הומוסקסואל גרמני בברלין בשנות ה-30' • מיכאל אלוני בראיון
"סימני דרך" נשמעת מצוין, ומצליחה להגיש את נעמי שמר כדמות אמיתית ולא רק כמיתוס מפוחלץ • ביקורת
הוריו, סשה וסבטלנה, ניסו להזהיר אותו, אבל המשחק טבוע עמוק בדנ"א של דניאל דמידוב, שעולה כעת בתיאטרון הבימה, לצד אביו, בתפקיד מוצרט
מהעימות עם הבימה בבית המשפט ועד לעימות על הבמה בהצגה "טרור", עידית טפרסון יודעת שדבר לא יכול להרתיע הורה לילד אוטיסט ■ ראיון
ההצגה "עושה כרצונו", עפ"י סיפורה הטרגי של אסתי וינשטיין ז"ל, יכולה הייתה להפוך להטפה המוקיעה חרדים. במקום זה היא בוחרת לספר סיפור מורכב באנושיות ראויה לציון ■ ביקורת
הזוגיות עם המנהל שלה, משה קפטן ("הייתי בהבימה לפניו"), התפקיד שהזכיר את שרה נתניהו ("הקהל באולם מוציא את מררתו") וההתעללות שחוותה על הבמה ■ השחקנית מאיה מעוז בראיון חשוף
המחזאית הבכירה בישראל, עדנה מזי"א, עדיין מורדת אבל לא חוסכת גם מעצמה חשבון נפש ■ על הייצוג הנשי בניהול התיאטראות: "נשים הן בהחלט מנהלות טובות יותר" ■ ראיון אישי נוקב ל"ליידי גלובס"
איתן אורנשטייןבית ליסיןגילה אלמגורהסדר נושיםעיריית תל אביבקאמרירון שוורץתאטרוןתאטרון באר שבעתאטרון גשר