הרשות להגנת הצרכן פונה לחברות התעופה הזרות הפועלות בישראל בדרישה להחזיר לצרכנים את עלויות הכרטיסים לטיסות שבוטלו • מנכ"ל אתר ALICE: "לא נוותר לאף חברת תעופה ונדאג שכל הכסף יחזור ללקוחות"
מדובר בכספים שהעמיתים שילמו לפני שנים עבור רכישת תווי קנייה לרשת מגה ("התו החכם") • ההחזר מגיע גם ל-1,300 שקל לעמית וגם לשקלים בודדים – בהתאם ליתרה שנשארה בתווים שלא מומשו
לדברי היועץ, החזר כספי הוא הראשון במעלה בתובענות ייצוגית, ורק במקרה שאין אפשרות להחזיר כסף לצרכנים שנמנים עם הקבוצה הרלוונטית, ניתן להציע במקום זאת הטבה
הסיבה לריקול: סיכון לנפילת יחידת ההארכה ממסילת השולחן • באיקאה מבקשים מהלקוחות שרכשו את השולחן להחזירו לאחת מחנויות הרשת, שם יקבלו עליו החזר כספי מלא
שר הפנים אריה דרעי החליט להשיב כסף לאזרחים שנאלצו להנפיק דרכונים זמניים עקב תורים ממושכים • חלק מהאזרחים יקבלו את הכסף ישירות לחשבון, וחלק ימלאו טופס בקשה
הפיצוי נפסק ללקוחות פלאפון שנגבו מהם סכומי כסף ביתר, וקיבלו החזר בגובה הקרן בלבד, ללא הפרשי הצמדה וריבית כדין
טפסים לא ברורים, ממשקים מיושנים, הסתרת מידע וזמני המתנה ארוכים ■ העיצוב ההתנהגותי הפך לסמל של יעילות, אבל יש מקומות שמשתמשים בו כדי לעשות בדיוק את ההפך
האפליקציה Ibotta מרכזת הנחות לחנויות ולאפליקציות פופולריות, כמו טארגט, וולמארט, אמזון ואובר - שיכולות להגיע להחזר של 50%
הלקוח רכש שואב רובוטי, הבין שהוא לא מנקה שמשות כמובטח - ותבע
הרשת קוראת לצרכניה להחזיר כיסאות חוף מתקפלים מסדרת MYSINGSÖ מחשש לנפילה או הילכדות אצבעות בשל הרכבה לא נכונה
למרות החוק הברור, ל"גלובס" הגיעו תלונות על מדיניות "אי-החזרה במבצעי סוף עונה" ■ מבדיקה שנערכה עולה כי רוב הרשתות מודעות למדיניות ומקיימות אותה, אך לא כולן ■ מדריכים בתחום
תקנות החזרת מוצרים בכל הנוגע לפריטי אופנה קובעות כי כל עוד לא לבשתם את הבגד ולא הסרתם את התווית - אתם רשאים להחזירו לחנות בטווח של שני ימי עסקים ולקבל בעבורו החזר כספי (בניכוי דמי ביטול של עד 5%) - גם אם מדובר במכירת סוף עונה
רשת הרהיטים השבדית קוראת ללקוחותיה שרכשו מנורות תקרה מסדרת HYBY ו-LOCK להחזירן לחנויות ולקבל החזר כספי מלא ■ הסיבה: דיווחים בעולם על מקרים בהם אהיל הזכוכית של מנורת התקרה נפל
השביתה הממושכת במכבידנט, רשת מרפאות השיניים של קופ"ח מכבי, הותירה לא מעט מטופלים ששילמו מראש על טיפולי שיניים שהתבטלו - וכאלה שנאלצו לפנות לחלופה פרטית ■ מי מהם יזכה לקבל את כספו חזרה?
החלפת מוצר ברשת שילב זיכתה לקוחה רק בחלק משווי המוצר ■ שילב: "מדובר בטעות אנוש; נחדד את הנהלים"
לקוחת הרשת: המוכרת המליצה לי להירשם למועדון הלקוחות ובכך לזכות בהנחת יום הולדת בסך 100 שקל, אך למחרת סירבה לאפשר לי להחזיר שמלה - בגלל ההנחה ■ רק לאחר פניית "גלובס" התקבל ההחזר המיוחל
אל עלגני אירועיםהצעת חוקחברות תעופהחתונהטיסותכרטיסי טיסהנגיף הקורונהצ'ק איןתביעה ייצוגית